Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

experience

3. 8. 2010 15:15
Já jsem si vás ještě nevšiml,

taky už moc blogy nečtu. A teď jsem si přečetl vaše tři poslední, zasmál jsem se a taky s váma souhlasím. Pište a hlavně neutečte od stylu, jak se tady už mnohým stalo.

0 0
možnosti

Rob J.H.

3. 8. 2010 16:25
Re: Já jsem si vás ještě nevšiml,

Děkuju :) snad neuteču :)

0 0
možnosti

jafava

27. 7. 2010 10:00
Co se, autore, rozčilujete? Ten pořad je jedna z mála věcí

na které se dá dívat. A že se tam náhodou vyskytují nějaké recepty podobné receptům jiným, jen s malou obměnou, proč ne? Ital na všechno používá olivový olej, občas dá i ždibec másla pro chuť; tak se to v Itálii dělá, všechno ještě nakonec tím olejem pokape, má bejt? Když to chutná, proti gustu přece žádný dišputát. A nemylte se, dnešní babičky už nevařej tak tradičně jako ty naše v padesátých a šedesátých letech.

I když znám mnoho receptů od své prababičky, chodila do klášterní školy a tam se učilo i vaření - bylo to kolem roku 1880, tak vařím většinou moderní, časově nepříliš náročná jídla, která se dají udělat na pánvi nebo v papiňáku. Tak dvakrát třikrát do roka se rozšoupnem, to upeču kachnu nebo husu, k tomu chlupaté knedlíky a dvoje zelí. Na svíčkovou na smetaně zajdem občas do zdejší hospůdky, tamní kuchař se svým receptem vyhrál před několika lety mistrovství republiky, tomu se těžko konkuruje.

0 0
možnosti

MipeX

27. 7. 2010 1:42
Vaření je vášeň

Vaření je opravdu vášeň. Jak z něčeho obyčejného spáchat neobyčejné. Nicméně klasika je klasika. Projel jsem půl světa a nejvíce mě snad dostala kuchyně italská. Ano je úžasná. Rychlá, většinou jednoduchá, chuťově výrazná. Je báječná. Jezdím do Itálie minimálně 2x ročně (maskuji za lyže, moře....) a všichni se mi smějí, že jezdím za jídlem. Ano mají pravdu. Je nutné ochutnat dokonalé a pak se tomu doma zkusit přiblížit. No a pak občas vítězí i klasika. To co se vařilo u nás dříve a co máme zažité. Nedovedu si představit čecha, který by neumřel blahem nad kachničkou, zelím, knedlíčkem a plzní. Ta báječná kombinace slaného, sladkého a hořkého. To musel vymyslet génius. Zrovna tak i nejjednodušší italské těstoviny je se sklenkou bílého je balzám na duši.

Prostě kdo si chce najít něco dobrého, tak si to najde.

0 0
možnosti

impertinenta

27. 7. 2010 2:57
Re: Vaření je vášeň

R^R^

0 0
možnosti

Ježikača

27. 7. 2010 0:50
no, ono ale bohužel

fakt dost lidí neumí ani ty základy. a když vidím občas RP, kde se recepty od socíku nezměnily, jmu se vrhnout. jak může vyučený kuchař rvát do něčeho kečup, magikostky aglutasol a tvářit se, že jde o mňamku?;-€ naštěstí se vrací móda vaření. když vidím kuchařské kurzy pro laiky za 5.000,- jedno sezení, mám chuť si dodělat výuční list.

0 0
možnosti

vi_ze

27. 7. 2010 0:16
no no

Ty tady plácáš Hřebíčku a mě zatím tvoje klobása zplesnivěla v lednici !!

0 0
možnosti

Rob J.H.

27. 7. 2010 0:33
Re: no no

No, tak tos to pěkně poďála! Se tady vykecáváš po diskusích a klobásu jsi mi slibovala už před čtrnácti dněma :) Hergot ženská...

0 0
možnosti

fichifi

26. 7. 2010 19:22
Konečně

se můžu tetelit blahem, prtože vařím nemoderně a,, nezdravě". U nás jedou omáčky a pečeně, knedlíky houskové a ovocné, bábovky piškotové, třené i kynuté, štrůdly atd. Vařím co mě naučila moje babička a ta zase vařila podle svojí babičky. Cholesterol nás netrápí a nejtěžší z rodiny váží osmdesát kg (přítel, ne já ). Tvrdím, že člověk má jíst to, co mu jeho klimatické podmínky poskytují. Tak nechápu, proč bych měla srkat mušle a žvýkat chobotnice, jenom proto, že je to in. Stejně mi vůbec nechutnají.

0 0
možnosti

kevinbb

26. 7. 2010 21:32
Re: Konečně

R^

I kdyz obcas si nejakou tu morskou potvoru a ryby dame!

0 0
možnosti

qfp

26. 7. 2010 19:04
To se povedlo.

Dnešní blbky umí tak leda s mobilem...

0 0
možnosti

Pulchritudinous Wendolene

26. 7. 2010 18:56
Me ne, ale jsou taci...

Lidi, copak jsme opravdu taková banda blbců, že nás kdekdo musí poučovat o základních věcech?

....

Ano, bohuzel. A nezoufejte, bude hur. V "trendy slepicoidnich magazinech" jsou recepty spis dekorace nez uzitecna rada, dnesni moderni zena nevari. A proto je treba Itala, ktery je znovu nauci, jak namazat aspon tu pastiku na chleb;-D;-)

0 0
možnosti

Denule

26. 7. 2010 18:47
Sir je super

a ty jeho řeči - určitě existují lepší způsoby jak loupat cibuli, ale já je neznám ;-D

Krása, pobavil jste mě, karmuji.

A jinak máte svatou pravdu, R-U kuchyně byla vyhlášená, škoda že je už houfně zapomínána a nahrazována "modernější" italskou, řeckou apod.

Pěkný den,

0 0
možnosti

iluminat

26. 7. 2010 19:05
Re: Sir je super

uz prakticky zadny anglican svoji kuchyni nezna, kdyz se zeptate anglana jestli by vam neco nedoporucil u nich v Anglii tak vetsinou doporuci curry.

0 0
možnosti

duhacenzor

26. 7. 2010 17:46
:o)

"...Lidi, copak jsme opravdu taková banda blbců, že nás kdekdo musí poučovat o základních věcech?..." ano, žel Bohu, pane kolego, jsme - a naše emancipované ženy, co si neumí uvařit ani ten párek jsou navíc na svoje lemplovství patřičně hrdé. Takže fakt, že nějaký makarön nás v TV poučuje de facto i o tom, jak namazat máslo na chleba nechrakterisuje toho makaróna, ale nás.

0 0
možnosti

Ježikača

27. 7. 2010 0:55
Re: :o)

zkuste upgrade manželky, či přítelkyně ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4078x
Vizionář, kontrarevolucionář, kulinář, bohoslovec, hvězdopravec a byrokrat.