Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
U

uiuiui

13. 6. 2011 10:12
Neomlouvat se, jen SLIBOVAT

Před několika lety Miloslav Šimek v televizním pořadu s pí Bubílkovou  řekl asi toto:

"Slibte Němcům, že my Češi už nikdy žádnou válku nezačneme!"

Tak to proboha už slibme, a bude konečně pokoj!

0 0
možnosti
JN

Janhura

13. 6. 2011 10:07
O peníze jde až v 1. řadě

(jak už níže píše Karel2002). Nejdříve omluva jako přiznání viny a pak bude logicky požadováno "odškodnění".

Viděl jsem Posselta už dříve v TV, když po penězích šel ještě zpříma: Dotlačen až 10. opakovanou otázku moderátora, kdo že by jim to požadované odškodnění platil, když ne součastní vlastníci nemovitostí, odpověděl, že náš stát.

0 0
možnosti

abrakus

13. 6. 2011 9:11
Tak jo ...

... já se jim tedy budu každou neděli omlouvat ... Ať se mi shromáždí v 5:30 před domem (to vstává můj pes) a já jim pokynu z okna a omluvím se ...

0 0
možnosti
JP

johnpeters

12. 6. 2011 19:13
Máte opravdu,ale opravdu

nádhernou češtinu,wirklich wunderbar..A už na to nemyslete...:-/

0 0
možnosti
JN

Janhura

13. 6. 2011 10:12
Re: Vy ale mít blbá češtin

Za čárka a tečka patřit mezera. A to dokonce i u vás, v Deutschland.

0 0
možnosti
MV

marek.voksay,blogidnes

12. 6. 2011 18:47
Výborně napsáno pane kolego.....

karmiceR^

0 0
možnosti
JW

georges

12. 6. 2011 21:01
Re: Výborně napsáno pane kolego.....

A teď si ještě přečtěte tu o APPIAN GROUP.Vaší české Škodověnce!Od kolegy Petra Havlíka

0 0
možnosti
U-UV

Urb - Uničtoženie vraga

12. 6. 2011 18:20
Rodinný domek po Němcích mám v Jablonci

a chalupu po Němcích ve Šluknovském výběžku, několik metrů od hranic se Saskem.. Mohu Posselta ubezpečit, že jsou nejhorší řemeslníci v Evropě a úpravy mě stály spoustu peněz. Denně by měli Sudeťáci měli ruce i Ukrajincům líbat, že po nich opravili ta řemeslnická zvěrstva. Podle postupimské dohody měli domy předat v pořádku, ale někdy mně připadá, že neměli ani metr a stavbu odkrokovali. Z důvodů tak vysokých nákladů budeme požadovat náhradu za opravy a úpravy a to se Švábové. prohnou.

0 0
možnosti
JP

johnpeters

12. 6. 2011 19:19
Re: Rodinný domek po Němcích mám v Jablonci

To víte,Ukrajinci!Takových se máme držet!A že si raději nepořídíte něco tam...Němci jsou přeci proslavení bordeláři a amatéři!Jen se mrkněte třeba do Bavorska!I I to moje BMW je tak nespolehkivé...:-/

0 0
možnosti
ZO1

Zálohovaný obal 10

12. 6. 2011 16:28
Navrhuji

zavést v ČT,případně v rozhlase,každodenní podvečerní omlouvací pětiminutovku.;-)

0 0
možnosti
MV

marek.voksay,blogidnes

12. 6. 2011 18:47
Re: Navrhuji

jj- nedělní chvilka omlouvání;-)

0 0
možnosti
MV

marka40

12. 6. 2011 15:34
tak jsem

chtěla dát karmu. Ale nedám. Tím bezdůvodným kopnutím do Halíka, který nemá s tématem článku naprosto nic společného, jste celý článek znehodnotil.

0 0
možnosti
JV

Jan Vrana

12. 6. 2011 18:03
Re: tak jsem

Ja jsem to pochopil ne jako kopnuti, nybrz nazyvani veci a lidi pravymi jmeny.

0 0
možnosti
KB

Karel2002

12. 6. 2011 15:10
Ono jim jde zřejmě o náhradu škod

z toho se nechají vysoudit stamiliardy či biliony, stačí šikovný právník, takový jako mají Diag Human. Všichni chtějí po českém státu miliardy...Diag Human, katolická církev, okradení z divoké privatiace 90. let např. http://www.jiaks.cz/...tak se holt přidají i sudetští Němci.

Dostali nějaké odškodnění od SRN případní pozůstalí po obětech zde např. zde http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Novy_Malin_6606m.jpg

a tisících takových vypálených ukrajinských, běloruských, řeckých, slovenských, polských atd. vesnic? Proč se jim nikdo neomlouvá každou neděli?

0 0
možnosti
V

Viki007

12. 6. 2011 21:24
Re: Ono jim jde zřejmě o náhradu škod

Zdá se Ti, že toho po vyhnaných Němcích tady zůstalo málo? Ještě bys po nich chtěl nějaký odškodnění. Oběti nacistické zvůle mohly být odškodněny hned po válce z majetku, který tady Němci zanechali - tak cože český stát a čeští politici zanedbali? Aha, nic ... prostě se politici jen napakovali, lidem nic nedali a dnes jim občas hodí takovou kost v podobě požadavků Němcům na odškodnění válečných obětí - to vše 65 let po válce. Ještě by to chtělo odškodnění od Švédů a ať navalí, co tu ukradli, protože my Češi jsme nejlepčí národ a patří nám to.

0 0
možnosti
,

,palič

12. 6. 2011 14:57
Můj děda měl pravdu

když říkal. Ksindl německej se nikdy nezmění. Furt to budou takový rozpínavý burani, jako tenkrát.

0 0
možnosti
JP

johnpeters

12. 6. 2011 19:23
Re: Můj děda měl pravdu

Představ si, kdyby to bylo tak,že by bylo 90 milionů Čechů...To by byl ordnung,co..;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4078x
Vizionář, kontrarevolucionář, kulinář, bohoslovec, hvězdopravec a byrokrat.