Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bitkar

29. 6. 2011 12:20
pekny clanek

akorat jako nekurak musim mirne poupravit vyrok o tom, ze koureni zabiji, ale vy stale neumirate, jak se tvrdi. Bohuzel je to tak, ze kuraci umiraji casto, ale tak v 50-60ti...tzn. ze tu treba 30-40 let smrdite nez konecne pojdete na rakovinu. Takze hold je to pomaly proces. Nicmene, aspon to naplnuje statni kasu. Dokud mi s tim nikdo nesmrdi pod nos, tak je mi to fuk.

0 0
možnosti

Aretta

17. 6. 2011 17:54
Divný...

..že by dnes ten článek nebyla legrace ani provokace?

0 0
možnosti

Rob J.H.

18. 6. 2011 10:47
Re: Divný...

jak byste to zhodnotila? :-)

0 0
možnosti

Judita2

16. 6. 2011 14:26
Ještě k úvaze o prospěšnosti kouření

- strávila jsem několik dní v nemocnici, kde všichni pacienti měli za úkol postavit se po náročných nebo méně náročných operacích opět na nohy. Kuřáci záhy poznali, jak na tom zdravotně jsou. Slyšela jsem věty - už mi chutná kouřit, je to dobrý - a viděla tu jejich spokojenost ve tváři. Taky jsem viděla případy, kdy do pacientky rodina skutečně cpala jakýsi nízkotučný jogurt se slovy - to musíš sníst a ne aby tě napadlo dát si cigaretu. Jogurt ji udělal vysloveně zle a večer již stála spokojeně na balkoně s cigárem.....Nikdy nevíš, co tě postaví na nohy, někdy tě zabijou i okurky ze Španělska nebo klíčky v prodejně zdravé výživy ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Martin V2

16. 6. 2011 21:48
Re: Ještě k úvaze o prospěšnosti kouření

A co ostatní drogy? Povolila byste je?

0 0
možnosti

Astern

16. 6. 2011 12:57
ANTIKARMA vypatlanému a arogantnímu mozku

0 0
možnosti

Judita2

16. 6. 2011 13:20
Re: ANTIKARMA vypatlanému a arogantnímu mozku

Asterne, to chce klid, navštivte psychiatra, je to s Vámi opravdu doooost špatné, když Vás tato autorova úvaha takto rozhodila;-D

0 0
možnosti

dvdmchl

16. 6. 2011 12:33
S kouřením jsem přestal,

vždy jsem chtěl kouřit jen tak víkendově. Dát si večer doutníčka, půl hoďky si posedět s cigárem a panákem. Ale nikdy jsem to nedokázal, vždy jsem skončil pravidelným hulením smrdicích cigaret, 20 denně jen to švihlo.

Obdivuju lidi co dokážou kouřit jen občas a mírně, znám vlastně jen jednoho takového. Tak jich asi moc nebude.

Zajímalo by mě jestli autor článku to dokáže, zda opravdu ovládl onu drogu a kouří jen když on sám chce.

0 0
možnosti

Rob J.H.

16. 6. 2011 12:46
Re: S kouřením jsem přestal,

Dřív jsem čudil dost automaticky, pak jsem se rozhodl kouřit, jenom když mám fakt chuť, ale že si nebudu nic zakazovat. Fungovalo to - Z krabky denně se stala rázem krabka tak na tři až čtyři dny. Někdy si dva dny nezapálím vůbec, někdy si dám jen jednu večer, hlědě za soumraku z okna a rozjímaje nad životem, ovšem pak zas následuje víkendový noční tah a ta krabka padne jak za starých časů. Mám tu výhodu, že ani v časech největší rozhulenosti jsem neměl chuť zapálit si před druhou hodinou odpoledne, asi to není ta pravá závislost. Tolik upřímná zpověď :-)

0 0
možnosti

Judita2

16. 6. 2011 12:13
To je to nejmenší

co mi v dnešní době vadí - kuřáci. Každý má 2 možnosti, jít do kuřácké restaurace nebo do nekuřácké. Také si ale pak musí rozmyslet druhou věc - s kým bude v té které hospůdce sedět.. Pokud má výborné přátele, s kterými chce posedět a pokecat a oni kouří - přizpůsobí se, protože s nimi je zábava a relax. A kuřáky jen tak neodnaučíš, mají pohodu spojenou právě s tím bleděmodrým kouřem...No a nebo jít do nekuřácké restaurace, kde ovšem nemusí být veselí přátelé zato však zdravější vzduch. A vlastně taky nejít nikam do restaurace, to je další možnost.....;-DR^

0 0
možnosti

Rob J.H.

16. 6. 2011 12:47
Re: To je to nejmenší

výstižně řečeno R^

0 0
možnosti

Chody

16. 6. 2011 11:02
A jak doma?

Mě by jen zajímalo, zda si Vy kuřáci kouříte doma v obýváku či v ložnici. Pokud ano, je vše v pořádku

0 0
možnosti

Rob J.H.

16. 6. 2011 12:48
Re: A jak doma?

Já občas jo, řada mých známých nikdy. Copak, někdo Vám chodí kouřit do ložnice?

0 0
možnosti

Saša

16. 6. 2011 10:27
Bylo by dobré,

kdyby se všichni kuřáci dokázali domluvit a přestali by na jeden jediný měsíc kouřit. Jeden jediný měsíc - to se snad vydržet dá.

Ekonomickopolitické důsledky by byly tak rasantní, že by to pravděpodobně vedlo k prudkému zlevnění cigaret a odstranění téměř všech zákazů kouření.

Jsem nekuřák a hony na kuřáky mi vadí z principu, nikoli osobně.

0 0
možnosti

Zálohovaný obal 10

16. 6. 2011 12:25
Re: Bylo by dobré,

Kdo vydrží měsíc nekouřit,ten se na to zpravidla vykašle pak úplně a ušetří spoustu peněz.

0 0
možnosti

cyankáli v šampaňském

16. 6. 2011 10:14
jo jo

sice nekouřím, ale takový ty fanatický antikuřáci mě taky lezou na nervy. Obvykle ve mě probudí chuť si zapálit. Taky jsem proti zákazu kouření v restauracích a hospodách, když jdu někam se známýma, kteří kouří, nechci sedět jak trotl sama u stolu, protože závisláci hulí venku, to si nechám radši hulit pod nos (koneckonců, když vím, že dotyční kouří, a přesto si s nimi jdu někam sednout, tak s tím dopředu i počítám). A kromě toho, v malém množství mi cigaretový kouř i voní. A že jsou mezi kuřákama neohleduplný hovada,co si na zápálí kdekoliv a kdykoliv, to jsou, ale hned kvůli nim zakazovat všechno všem je trochu ulítlý. Kromě toho se trochu bojím - vyhladíme kouření, ok, ale proti čemu se bude bojovat příště -alkohol, sladký, tučný?

0 0
možnosti

corydoras

16. 6. 2011 10:07
Obecně vzato...

... jsou kuřáci většinou čuňata, nikoliv pro své kouření ale pro své sociální a hygienické návyky. Dřív nebo později každý kuřák cvrnkne cígo na chodník, dřív nebo později vyhodí z okna auta, dřív nebo později mi hodí vajgla do tašky atd...

Nevadí když kouří, obecně vzato vadí, že si zapálí kdekoliv je napadne, puzeni nikoliv ušlechtilou snahou po socializaci, ale touhou po nikotinu. Autor snáší hromadu argumentů, s kterými není nutno polemizovat, jsou většinoui pravdivé, pochopitelné a akceptovatelné. Není problém v kouření, problém je v sociálním chování kuřáků. Ještě jsem nezažil kuřáka který by bral ohled na nekuřáky dál než po obligátní můžu si zapálit? Osobují si právo tolerance chování které přímo nesouvisí s kouřením ale s jeho následky. Čert vzal kuřácké hospody, ale proč musí být nastláno vajglama i na dětském hřišti. Čert vzal kouření na zastávce ale proč musí být cestující cílem spršky zapálených vajglů odhazovaných chvatně před příjezdem autobusu. Atd...

0 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4078x
Vizionář, kontrarevolucionář, kulinář, bohoslovec, hvězdopravec a byrokrat.