Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

med.ved

13. 7. 2011 12:20
Pěkné !!

Moc pěkné! Nad "vynálezy" typu vodítko, opravdu zůstává rozum stát. A kromě vodítka a elektr. autíček, by se toho našlo více... stačí občas prolistovat nějaký katalog s hračkami... sama bych se řady věcí přinejmenším bála, nehledě na to, že řada dnešních hráček nemotivuje děti k nějakému objevování a rozvoji fantazie. Co zbývá? Pěstovat k takovým věcem u dětí odpor - doufám, že se to podaří i mě u svých dětí ;-)

0 0
možnosti

Milovník Bzučavky jarovské

10. 7. 2011 5:55
Jak vypada dite na voditku?

http://www.huffingtonpost.com/2009/08/03/woman-drags-child-on-leas_n_250033.html

Absolutne absurdni.. a ted trosku mimo tema, nicmene s voditkem to souvisi... Nedavno se mi dostala do rukou kniha W&G Prokleti kralikodlaka, cesky preklad. Cituji:

"Wallace a Gromit mají zvláštní dohodu založenou na Wallaceově vyhrožování, že postaví Gromita do vedení, když bude zlobit."

Tak nejak mam pocit (bohuzel nemam k dispozici anglicky original), ze prekladateli asi unikl vyznam slova LEAD, cili v britske anglictine voditko. To je totiz trest, kterym W vyhrozuje G, ze ho da na voditko. Anglicky neco jako PUT HIM ON A LEAD, aneb postaveni Gromita do vedeni? Zdravim a diky za clanek.

:-);-)

0 0
možnosti

Rob J.H.

10. 7. 2011 20:58
Re: Jak vypada dite na voditku?

Zdravím též a řeknu Vám, to je teda masakr :-) To video, i ten překlad z knížky - připomíná mi to jeden béčkovej film s béčkovým českým dabingem, kde bylo air strike přeloženo jako "vzdušná stávka", taky dobrý!

0 0
možnosti

DADAnce

9. 7. 2011 18:43
Já měla malý dítě a psa.

A z těch dvou by si to vodítko víc zasloužilo dítě... Nicméně nepoužívala jsem ho ani na jednoho.

0 0
možnosti

Aretta

9. 7. 2011 0:08
:-)))

Vý-bor-ný!!!;-D

Jako (skoro) vždyR^R^R^

(aby vás pohodlně chytili i ti pupíci, co vás vyrazili venčit do parku mě na chvíli vyřadilo z činnosti)

0 0
možnosti

Rob J.H.

9. 7. 2011 1:56
Re: :-)))

Vás vyřadit z činnosti, to si nedovedu představit :) A jako (vždycky) jsem rád za reakci :-)

0 0
možnosti

iluminat

8. 7. 2011 17:57
voditka jsou prakticke, treba v Cesku ne, tam nejsou mista

kde je veliky naval lidi, tak staci za rucicku nebo ne, deti se radi pousti "samotne" aby mohli byt vice uvolnene, a pak to hlidejte kdyz je hodne lidi okolo! Takze voditka jsou OK, dite se citi svobodnejsi nezli za rucicku, a neztrati se.

0 0
možnosti

Rob J.H.

8. 7. 2011 18:24
Re: voditka jsou prakticke, treba v Cesku ne, tam nejsou mista

no vidíte, třeba jedna moje kámoška, sama mamina od dvou malých dětí věkově kousek od sebe, mi k tomu na fb připsala komentář s opačným přístupem: "Věřím, že tohle jsou takový podivný módní výstřelky, který brzo pominou, protože se to v praxi neujme. A co se týče psychiky, pro dítě bych to viděla jako jasnej signál toho, že si o něm rodiče myslí, že je úplně blbý, když se mu nevěří, že by zmáklo procházku na volno. A to do života určo dobrý neni."

0 0
možnosti

Bětka

8. 7. 2011 10:21
Vodítko

Já se těm maminkám vůbec nedivím.Mám děti 2 roky od sebe,mladší syn byl velmi aktivní,naštěstí to kompenzovala hodná dcera,chodící vzorně vedle kočárku.Ale přibývá dvojčat,tak jak to má máma zvládnout? Cesta v parku,tlačí kočárek,děti jdou vedle něj.Jednoho zaujme kos v trávě,druhého štěně na opačné straně. Do toho senioři se psy na dlouhé šňůře,sem tam inlinista nebo dítě na kole. Má se matka rozpůlit? Fakt proti dítěti na vodítku nic nemám.To mi víc vadí 4leté děti s dudlíkem a 3 leté v plenách.

0 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4078x
Vizionář, kontrarevolucionář, kulinář, bohoslovec, hvězdopravec a byrokrat.