Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

věrnostní program

30. 11. 2011 7:54
Když jsem kdysi vařila v restauraci v Linci,

smažili jsme takové ty pravé vídeňské řízky přes celý talíř, a sice na sádle. Na talíři jsme je potom po obvodě obtáhli mašlovačkou namočenou v rozpuštěném másle, aby po něm chutnalo první soustíčko.

Co se španělských ptáčků týče, dělají je i Britové pod názvem "beef olive". Britská kuchyně vůbec není tak hrozná, jak se říká. Ve Skotsku jsem jedla skvěle upravené ryby, mušle sv. Jakuba a zvěřinu, a dobře namíchané paštiky (pies) jsou lahoda. Britskou kuchyni pomlouvají hlavně lidé, kteří ochutnali pouze to, co tam jí chudina.

0 0
možnosti

Pickup Anddropoff

30. 11. 2011 16:39
Re: Když jsem kdysi vařila v restauraci v Linci,

Britska kuchyne opravdu neni tak hrozna, jak se o ni rika. Naopak je hodne rozmanita a je syta i zdrava (pomineme li smazene fish&chips). O britske kuchyni se rikaji hrozne veci, ale nepravem. Jinak pie neni pastika, ze?

0 0
možnosti

captain cook

30. 11. 2011 4:57
kapary jsme v socijaalisticke ere znali

coby tu zelenou mrsku uprostred ocka ancovicky.

Mama davala ocka do kolecek listkoveho testa a pak pekla - jedna ze silvestrovskych pochoutek k vinu.

0 0
možnosti

Česnekačka

29. 11. 2011 12:50
Obrana kuchyně české

Díky za obranu české kuchyni, ač nevím jak chutnají kapary nebo chřest na české španělské ptáčky nebo sekanou nedám dopustit. I dcery se snažím učit, že je lépe mít extra jalovec nežli "divočinu" namíchanou ve skle :-) Jen místo hmoždíře, ač jeden mosazný po babině mám, používám na koření starý mechanický kafemlýnek.... do rajské, do perníčků, do pracinek, do bramborové kaše i do té sekané ;-D

0 0
možnosti

captain cook

30. 11. 2011 4:50
Re: Obrana kuchyně české

stary mechanicky kafemlynek zustal v babiccine kuchyni tisice km odtud vzdalene. Na mleti koreni jsem tedy investoval do moderni technologie a zakoupil elektricky mlynek na koreni. Sice je ucel jmenovite "na koreni a kavu", ale priznam, ze kavu bych v tom po koreni mlit nechtel.

0 0
možnosti

Pickup Anddropoff

28. 11. 2011 17:06
Velmi povedene!

Je to skutecne boj a nejhorsi jsou bojovnice typu Michopulka, ktera chce zapojit STAT, podle ni by mel STAT kontrolovat a narizovat lidem, co jist. Pak mame nejnejnejoblibenejsiho kuchare Babicu, ktery neumi vyslovit nazev surovin, natoz varit, odmerovat atd. Ale je takovej lidovej. Je voblecenej hezky, tak normalne, mluvi jak mu zobak narost a povazte, byl sefkucharem v prestizni restauraci v Nemeeecku. Jo, a ty Taprverovy nadoby s Balarinama delaj svoje. Nebo klikklak. No proste, nas narod ustrnul v roce 1980, plisnaky, Misa David a Kaja Gott, v obchodech prehrsel zbozi, ale posypeme do ajdamem, izdobime kecupem, dame do toho podravku a dem na Kata Mydlare. No, neni ten zivot krasnej, Mano? Je to levny, kup to a hlavne aby toho bylo hodne.  Ceske restaurace a domacnosti jsou toho dukazem.

Aneb nezoufejte, bude hur. Pocitam, ze bude potreba jeste tak pet generaci, nez se vymyti ten hnus. Takze se toho nedozijeme, mily pane. S touto optimistickou vizi se loucim a posilam karmu.

2 0
možnosti

Aretta

23. 11. 2011 22:06
...

Povedené:-)R^   a líbila se mi mirkovlnka, budu používat:-)))

0 0
možnosti

SYETEY_KOTZOUR_je_v_čistírně

23. 11. 2011 20:55
čekal jsem dle jiného článku od vás snoba

ale jsem velmi příjemně překvapen. Snobského nevidím nic a dávám karmu. Vidím to podobně. Babicovy jedy jsou fakt mor. Celkově mě štve že tolik lidí poraď do všeho cpe náhražky. Sám se za mistra kuchaře nepovažuji ale vařím rád a vždy si rád poslechnu radu od někoho kdo umí víc než já. Jsou bohužel lidi kterých se to naopak dotkne.

2 0
možnosti

Lobo - obchodník s mozky

23. 11. 2011 13:40
Dotaz

Jak poznáte, že má olej na pánvi tu správnou teplotu? Posledně jsem to nějak přehnal, a když jsem tam pak nasypal hranolky, vypadalo to na chvíli jako když hoří ropný vrt:-P

0 0
možnosti

Smoking Lilly

23. 11. 2011 20:19
Re: Dotaz

Podle Mistra, staci plivnout, kdyz to prska, je to dobryR^

1 0
možnosti

Rob J.H.

23. 11. 2011 13:38
tak jsem si přečetl

odpověď kolegy Kroupy a mám pocit, že bych to celé měl vysvětlit ještě jednou. Každopádně všem děkuji za reakce v diskusi, potěšilo mě, že se často aspoň v hrubých rysech shodnem, nemám bohužel čas odpovídat, ale těší mě, že téma vyvolalo zájem.

3 0
možnosti

isabell

23. 11. 2011 14:06
Re: tak jsem si přečetl

Mě jste potěšil moc, první a jedinej váš blog, který mi sedl celý, což nic nemění na tom, že i ty další byly poutavé a čtivé, jen názorově jinde ode mne. A na Kroupu nedejte, ten si vždycky najde i to, co v blogu ani není ;-)

1 0
možnosti

PeTaX

23. 11. 2011 12:00
Souhlasím s Vámi

R^

0 0
možnosti

isabell

23. 11. 2011 11:40
...

Tady máte "mistrovu" odpověď:

 http://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/c/232898/Ten-ma-rad-to-a-ten-zas-tohle.html

 Pěkně jste mu přišláp tou jedinou větou jeho kuchařskej puchejř ;-D

4 0
možnosti

nevhodne? vlakno

23. 11. 2011 11:41
Re: ...

;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4078x
Vizionář, kontrarevolucionář, kulinář, bohoslovec, hvězdopravec a byrokrat.