Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VTG

vladimir.t.gottwald

20. 2. 2012 13:09
Objevil jsem pozdě,

o to víc díky! I za styl a úsměvný nadhled. Milo číst.

0 0
možnosti
AP

shrink

20. 2. 2012 11:16
.

:-)

0 0
možnosti
DKK

Děkanka Katedry Kroupologické

15. 2. 2012 19:33
To za nasich mladejch let nebejvalo..

Tohle se asi nezmeni nikdy. Vzdy budeme Stejne tak se nezmeni snaha mladi vypadat uplne jinak, a proto vypadaji vsichni stejne. Ruzne skupiny ruznych samponku a antisamponku, vse na jedno brdo. Co se ale zmenilo (od nasich mladych let) je jejich sebevedomi. Dnesni mladez bloguje, hrde vystavuje pochybnou garderobu i sexualni orientaci na blozich a jejich sebevedomi nic nezlomi. Cim blbejsi a blbeji vypadajici, tim vice presvedceny o sve jedinecnosti a krase. Exotopedie a okoun fashionisto fetisismus vedi sve.:-):-) (a moje malickost tez). Jako studijni material doporucuji tato stvoreni http://emlovelife.blogspot.com/

http://theresa-matejicna.blogspot.com/

0 0
možnosti
DKK

Děkanka Katedry Kroupologické

15. 2. 2012 19:34
Re: To za nasich mladejch let nebejvalo..

ups, nejak se mi rozutekly myslenky...

Vzdy budeme slychat toto od starsich lidi.

0 0
možnosti
OKV

oldfashioned Kokodák v2

15. 2. 2012 17:45
zodpovědně prohalšuji, že u nás v Nepřevásce na návsi

mladý takovýhle řeči nevedou:-)

1 0
možnosti
JV

JayVandermark

15. 2. 2012 17:36
Holení na střední škole

Pamatuji si, že na střední jsem byl 1 z prvních kluků, kterým začaly růst vousy (nikoliv chmýří). Byl jsem zaskočen, kolik spolužáků mi závidělo bradku a začali se po mně opičit. Bohužel většina z nich v té době vypadala, jakoby se pobryndala kakaem. Občas jsem se jich zeptal, kdy už konečně prásknou dveřmi. Jeden z nich nepochopil, tak jsem mu poradil, ať se zeptá fotra. Druhý den přišel s pořezanou bradou a chmýří na krku raději nechal být.;-D

1 0
možnosti
V

vipeeer5

15. 2. 2012 16:45
Blog

Taky laldejm závidím jejich věk, ale to je všechno, koukám, ža autor úplně vše. Vždycky se rozlišobvalo i dle oblečení, účesu atd somrák/vexlák/pankáč atd. a to budu o nějaký rok starší.Mě se šamponci celkem taky hnusí, ale prostě to beru, že je to jen a jen jejich věc.

0 0
možnosti
IK

ivuskli

15. 2. 2012 16:34
I šampon může být filosof.

to se nevylučuje, a navíc šamponi nejsou zas tak rozšíření, jenom jsou víc vidět. Koukněte třeba na pankáče, nebo běžte do nějakýho klubu, kde se mladí scházejí (ne na diskotéku)... naopak, současná móda je úžasně tolerantní a kdo chce, umí si vybrat pro sebe to, co mu sedne. Úplně stejně jako dřív.

A za našeho třeskutého mládí (jsem taky husákovic děcko) byla taky pořádná uniformita, 80. léta byla otřesná móda, vytahaný trika, mikiny, mrkváče, ruce vražené hluboko v kapsách, chlupatý nohy... . Fakt, možná je lepší nějakej ten šamponek.

PS Můj syn má na hlavě rudý chochol, v uchu dvě náušnice a kolem sebe hromadu podobně praštěných jedinců, s nimiž hluboce filosofuje a hraje vyprávěcí fantasy Dračák. Za husáka by ho asi zavřeli, min. do cvokárny ;-) .

2 0
možnosti
E

Egerie

17. 2. 2012 21:39
Re: I šampon může být filosof.

pěknej příspěvek, neodsuzující, tolerantní, chápající... ;-)R^R^R^

0 0
možnosti
EN

mujercita

15. 2. 2012 16:25
Ono to bude

(doufám) hlavně tou tramvají. Tam prostě potkáváte takový ten střední proud. Já se s mládeží setkávám poměrně často, takový ten věk od konce střední do prvních ročníků vejšky (i víc, ale řeč byla o těch adolescentech). Vyskytují se mezi nimi jedinci zcela neuvěřitelní, obdivuhodně tvořiví a ano, v podstatě úplně praštění. Jenže ti se o svých zálibách obvykle nebaví v tramvaji, protože těm středoproudovým připadají divní, a vyskytují se spíš na různých debatních fórech, festivalech a v klubech. Jsou fajn :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4078x
Vizionář, kontrarevolucionář, kulinář, bohoslovec, hvězdopravec a byrokrat.