Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BVLNČ

bota v lejnu,však noha čistá

24. 4. 2012 19:29
Zdravím,

my jsme to asi měli trochu jinak..

Vyprávěli jsme si totiž dohromady všichni kámoši ve škole jakoukoli ptákovinu (dobrý film i hloupý seriál), která byla den předtím v TV. Takže jsme se smáli nad Jáchymem, co ho hází do stroje, scénkami s Holzmanem, ale i "Vitáskovou bandou", tedy seriálem Rodáci:-) Filmy na videokazetách, dabované většinou jedním znuděným vexlákem, jsme samozřejmě vyprávěli také, ale filmy jako Bonie a Clyde po italsku prostě vedli;-) Filmy jako Rambo jsem moc nebral a obrázky Ramba jsem čile od šesté třídy směňoval za plakáty "mejdnů" a AC blesky DC, ale můžu říct, že když jsem prvně viděl na videu Vetřelce dvojku a vyprávěl to ve škole, byl jsem skoro za kinga :-D

Jinak, my jsme si jako smradi dělali i hodiny čtení - příručka o manželství, Drákula ve slovenštině a podobně :-)

1 0
možnosti
G

Gwendolyn!

8. 3. 2012 16:44
Krasne jste zavzpominal

I ja si pamatuji "vypravene filmy" nebo dokonce serialy, ke kterym ne vsichni meli pristup. Byli jsme sto let za opicema, prvni videa v puberte byla "objeveni Ameriky", zatimco na zapade uz VHS byla obycejna. Ani jsme vlastne nezazili betu. Vypravene filmy byla zajimava ukazka tehdejsi doby i detske predstavivosti, nekteri si trosku film pribarvili, jini ubrali. Asi je pravda, ze dneska nekteri ctou spis, ja osobne dam hodne na herecke obsazeni, tema a po precteni x recenzi si udelam nazor. Malokdy me neco prekvapi, ve filmove oblasti tedy. Jenze tech, kteri ctou recenzi, je malo. Dneska mame media, ktere nafouknou ci opomenou jisty film. Ja osobne jsem za recenze rada, objevila jsem par filmu, ktere muj oblibeny kritik zminil a ktere nikde prostor nedostaly.:-)

2 0
možnosti
RJH

Rob J.H.

8. 3. 2012 17:25
Re: Krasne jste zavzpominal

Zdravím Vás :-) Jj, vyprávěli jsme o sto šest! Jinak s těmi recenzemi máte pravdu naprostou, taky bez nich nedám ránu - ne, že bych na ně přísahal, ale obvykle mi pomohou zavčas odhalit nějak srágoru. Dneska to kino leze do peněz a nehodlám dotovat zejména ty dnešní český hovadiny (zvlášť, když je dotujeme všichni tak i tak, srkz ten všiváckej fond kinematografie :-)).

0 0
možnosti
A

AA00_multinekulturní_3

8. 3. 2012 11:43
Kolik lidí,

tolik chutí. Autor s láskou zavzpomínal na tuto formu sdělení "uměleckého" zážitku, já ho i v těch dobách k smrti nesnášel.

    Podobným individuím, kterých jsem se nedopatřením zeptal, o čem byl ten a ten film a oni byli schopni ho vyprávět déle, než byla jeho stopáž, jsem se snažil vyhýbat. Jednou se to moc nepovedlo. Na čundru, kde nebylo úniku, jsme se chystali pomalu do pelechu a jeden mladík, mně dosud neznámý, spustil. Viděl prý Vetřelce 2...Nešlo ho za žádnou cenu zastavit ani aspoň na chvíli přerušit. Chtěl jsem se bavit s ostatními o něčem jiném, ale ještě nás, nepozorné posluchače okřikoval. Fakt hrozné. Šel jsem raději spát. Zapamatoval jsem si, že Vetřelec 2 zřejmě, na rozdíl od jedničky asi bude pěkná srágora a nakonec byl. Z příjemného sci-fi s hororovou zápletkou se to metamorfovalo do klasického b-čkového akčňáku a u toho prakticky zůstalo i u ostaních pokračování.

1 0
možnosti
PH

petrph

8. 3. 2012 10:55
v podstatě to samé dnes nahradily recenze k filmům

Poté co si člověk přečte pár odstavců už ví o co v tom filmu jde a že ani nemá smysl na něj chodit..:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4078x
Vizionář, kontrarevolucionář, kulinář, bohoslovec, hvězdopravec a byrokrat.