Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rob J.H.

30. 6. 2012 19:53
Aha,

tak asi bude na místě pár slov k tomu, co se mi tu urodilo v diskusi.

Vasku Trubačeva znám a rovněž tak je mi známo, že jej někteří považují za mne. Vyvracet to nikomu nehodlám. Zvláště ne někomu, jehož inteligence, důvtip a vynalézavost nesahá dál než k tomu, aby si pracně naklikal několik nicků se zpotvořenými jmény členů mojí rodiny. Musí to být věru zvláštní povaha, zvlášť když tu s nimi diskutuje sám se sebou.

Tím bych měl pro sebe celou věc za uzavřenou, děkuji těm bystřejším a vtipnějším účastníkům diskuse za pochopení, zvláště pak Arettě (budu-li ješitný a mít o sobě nemístě vysoké mínění, můžete za to Vy; rdím se, polichocen :-)), a dovoluji si požádat p.t. diskutérstvo, aby na toho sveřepého zoufalce raději neragovalo. Takové ty chlapíky v baloňáku, kteří se obnažují v parku, to taky časem omrzí, když nikoho nezajímají.

Snesitelná vedra všem přeje Hřebíček.

12 0
možnosti

Poslední Hřebíček Do Rakve

30. 6. 2012 14:27
Tak už nemám ani kam reagovat,

jak jsou ti kroupologové rychlí mazači :-) Protože jsem bázlivý, koordinuji příjezd s Janou, kterou jedinou z vás znám. ;-) Ve 4 vyjíždím a kolem 5 jsem na místě.

Od akce Hybal jsem očekával hodně, ale tohle byl teda výstavní trapas a od Vás pěkná práce. ;-) Neměli bychom tenhle materiál poskytnout i kroupologům do archivu? Pochybuji, že se milostivá Wendy tímhle pochlubila. ;-D

2 0
možnosti

Symča Hřebíčková

30. 6. 2012 14:33
Re: Tak už nemám ani kam reagovat,

já bych vás neukousla :-P Pojeďte, pojeďte. Já tu zatím přednáším kroupologické minimum :-P

1 1
možnosti

Rob J.H.

30. 6. 2012 9:04
díky

za příznivé reakce, jenom dodávám, co jsem zapomněl v blogu doplnit, že Šabach je teď překládán i do polštiny. Tak uvidíme, zda gówno się pali stejně přesvědčivě jako u nás.

4 0
možnosti

Gwendolyn :)

30. 6. 2012 6:42
Autora neznam, ale zkusim poznat

Prijemny clanek.:-)

3 0
možnosti

isabell

30. 6. 2012 8:55
Re: Autora neznam, ale zkusim poznat

To já ho znám- je tvrdohlavej v diskusích, ale blogy píše pěkný. A za blog o vaření má u mě doživotní velký plus ;-)

2 0
možnosti

Aretta

29. 6. 2012 21:39
...

Ráda Vás vidím a čtu - v jakémkoli skupenství ;-) R^

3 0
možnosti

Rob J.H.

30. 6. 2012 8:59
Re: ...

ó, děkuju, jsem rád, že jste na mě během té pauzy nezapomněla a nezanevřela :-)

2 0
možnosti

Astaroth

29. 6. 2012 12:31
ty jeho romany

To jsou ty co maji obalku ve tvaru starych sesitu a stejne tak jsou i "tluste"?

0 0
možnosti

kOBLICH

29. 6. 2012 15:15
Re: ty jeho romany

Nezáleží na "tloušťce", ale na obsahu. A pro někoho je ten obsah moc a moc nepříjemný. Dost často se tam poznává nejen on, ale poznávají ho tam také jeho blízcí a pak se mu smějí... :-)

2 0
možnosti

Jaroslav Dobr

29. 6. 2012 12:00
Jdu do toho!

Sice to asi nebude tak dobré jako knihy Vladimíra Kroupy, ale nešť! ;-DR^

4 0
možnosti

Žena v domácnosti

29. 6. 2012 11:24
Koupím

a přečtu!

3 0
možnosti

Poslední Hřebíček Do Rakve

30. 6. 2012 12:56
Re: Koupím

A proč mu to neřekneš u cigára? Ne, já vím, každej kladnej příspěvek v diskuzi se počítá.

0 0
možnosti

Antonín Koniáš

29. 6. 2012 10:18
Karma

Ten román si budu muset pořídit:-)

2 0
možnosti

Aretta

29. 6. 2012 21:40
Re: Karma

Tak ještě Wendy a je to tady komplet:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4078x
Vizionář, kontrarevolucionář, kulinář, bohoslovec, hvězdopravec a byrokrat.