Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HP

Milý Roberte, jasná karma. Kéž by došlo skutečně k obrození v českých kuchyních, dost bylo pořadů o vaření, kde vaří podivné existence a dost bylo babicovských pokusů a lží o tom, že dotyčný vaří levně a jednoduše. Když se spočítají náklady všech těch babicovských a mimibazarovských pokusů, zjistíte, že kolikrát vyjdou pěkně draze. O penězích to není, je to o přehledu a o schopnostech a lásce k vaření a nakonec i lásce k blízkým lidem. Pan Vaněk má rád jídlo, dobré jídlo a rozumí vaření, proto jeho kuchařku vítám  a děkuji za váš článek.

5 1
možnosti
VK

;-D;-D;-D

Óóóó, poznávám vás, Jasná Princezno ;-):-P

1 8
možnosti
MK

Musím říci díky za tebto článek. Hlavně proto, že Roman Vaněk je nadšený propagátor moderní české kuchyně spolu s Fričem a Sapikem.

4 1
možnosti
Foto

Ano, moc se mi líbilo když na Primě pan Sapík vařil. Sice ta omáčka okolo s tou Slovenkou byla příšerná, ale dívat se mu pod ruce při vaření českých klasik - paráda!R^

4 1
možnosti
Foto

Roberte, paráda! Raději jsem přečetla až po návratu z oběda - který jsem vám již včera líčila! :-)R^

4 1
možnosti
RJH

Však jsem na vás taky dneska kolem poledního myslel, pln upřímné a hluboce lidské závisti :-)

4 0
možnosti
Foto

Jedinečný a po všech stránkách vynikající článek. Všichni blogeři by si jej měli přečíst, aby věděli, jak se mají psát blogy.

2 4
možnosti
RJH

To je od vás neobyčejně laskavé, pane Petříku. Ale dokavad mi to neřekne i pan Koranda, neuvěřím.

6 1
možnosti
Foto

Jé krásný téma na ráno R^

Viděla jsem zatím jen tu první kuchařku, dokonce i pořad o ní, o tom, odkud přebírali tvůrci recepty, jak se fotili pokrmy podle ní uvařené atd. a potěšilo mě a vy to zmiňujete, že podle ní uvaří i naprostý začátečník.

Já se učila vařit nejdřív nápodobou, o rozdělení masa jsem si přečetla v babiččiných kuchařkách a na ty nedám dopustit do dnes. V těch moderních už jsem to nenašla.

Také sázím na maminčinu Velkou kuchařku od Viléma Vrabce (už to jméno;-)), i když ta obsahuje přesně ty přibarvené fotky a kuřata v ní mají papírové návleky, ale vyrostla jsem na ní a proto jsem nedávno koupila skoro tu samou (rok vydání se liší jen o dva  roky) v antikvariátu a darovala si ji ;-)

7 2
možnosti
RJH

Jo, tak Vilém Vrabec je legenda, Vaněk o něm tuhle básnil a tu jeho kuchařku vydal znova tiskem a pak ještě jako e-knihu. Jinak fenomén "daroval jsem si něco" je mi taky dobře znám, druhý díl Vaňka byl přesně ten případ :-)

5 2
možnosti
DM

Ano! R^ Vám i panu Vaňkovi :-)

5 0
možnosti
Foto

Ano, už jsem to viděla, masakr;-DR^

Nejde o to,že mámy na MD nemají finance. A málo času už vůbec ne. Stačí se podívat na různé miminkovské a rodinné servery a uvidíte, že některé nicky tam prakticky diskutují od rána do večera.

Mě odbourala nejvíc pizza ze starých rohlíků- blééé..:-P

5 2
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4078x
Vizionář, kontrarevolucionář, kulinář, bohoslovec, hvězdopravec a byrokrat.