Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K88a80r46e69l 33B72o87h43á65č25e69k 1161807796314

Logická argumentační perla R^

+11/−3
7.5.2013 11:01

H16a12n71a 38Z39a35m80r50a33z37i46l10o97v33á 9785660486201

Bezva! A poznámka - i  moje známá-psychiatrička má dost pacientů, kterým schizofrenii odpálila právě tráva... Ale ona vidí až ten zlomek, který měl prostě smůlu... Ovšem jako riziko to třeba brát v úvahu.

+5/−1
7.5.2013 10:28

H39a98n40a 33Z39a15m11r81a78z90i22l65o75v72á 9735570206451

P.S. Dr.Nešpor je klenot.:-) Pro mě potvrzení výroku Ivan Breziny:"Nechápu, proč lidi riskují nelegálními drogami, když se můžou v pohodě sjet čajem."

+8/0
7.5.2013 10:38
Foto

Š90á67r14k37a 18M40e23d41k86o71v89á 7204855586310

Vladimír nevydržel a napsal své stanovisko:-)

http://vladimirkroupa.blog.idnes.cz/c/337612/Marihuana-je-mozna-dobry-pomocnik-ale-je-i-dobrym-panem.html#t2

+8/0
7.5.2013 10:02
Foto

V95l51a80d89i82m72í65r 36K57r55o88u37p67a 8607728361492

A Tvůj názor na moje ,,stanovisko"...?:-)

+1/−21
7.5.2013 10:39
Foto

Š22á43r75k80a 15M11e89d98k19o96v28á 7384915686150

Je níž:-) V podstatě už nemám,co bych k tomu víc řekla, navíc bys mi měl spíš poděkovat, že Ti tu dělám reklamu:-)

+17/0
7.5.2013 11:04

R62a44d79k31o 92M67i37k71u34l40i56č 9803299127553

Napsal jste to dobře, ale ještě vám tam chybí jedna věc, na kterou vás chci upozornit. A to historická zkušenost. Díky tomu, že nemáme historickou zkušenost s konopím, máme histerické odpůrce :), ale především není právě ta obecná znalost rizik. Zkrátka když se někdo opije, najde se dost lidí, kteří poznají, nebo i řeknou, že má"dost". Tohle u marihuany není, ale u národů kde je kouření hašiše běžné, je tato zkušenost stejná, jako u nás s alkoholem a obecné povědomí kam vede příliš časté a silné hulení také. Ještě k těm změnám osobnosti - obávám se, že nejde jen o demotivační syndrom, ale celé poskládání osobnosti a priorit, kdy už pak mládě "neví čí je" . Řídí se "úžasnými¨poznatky svého huličského období a zastydlé způstává v revoltě, i když už vlastně neví proč...

+6/−2
6.5.2013 22:50

J80a24n 45P49a96v51e82l 8493902508896

K těm změnám osobnosti. Ono to máte jako s alkoholem. Většina lidí projde bez újmy, ale někteří to nezvládnou, otupí je to a stanou se vyhulenci. Tohle je pak morální dilema, zda kvůli menšině můžeme zakazovat věci většině.

+7/−1
6.5.2013 23:28

D89a72n75a 46M97a64š86k83o73v32á 4806516433815

R^

+5/0
6.5.2013 18:42
Foto

V84a70n50d49y 57V30á70v96r63o25v14á 6921526719621

R^

+7/−6
6.5.2013 18:25

M79i93l87a80d12a 76S64o95u86č42k91o93v44á 3371326108717

Výborný článek a jsem ráda, že je dokonce je výběru. Zrovna včera jsem odkaz na váš dřívejší článek dávala jedné paní, která nevidí, neslyší, nechce nic slyšet, ale má ve všem jasno.

+13/−1
6.5.2013 18:23

P12e66t22r 80S42k10á42c30e28l 6924189599

Tak oné paní vysvětlete, že nejvíc se bylin bojí farmacprůmysl. Od Boha jsou nám byliny dány, aby naši hmotu udržovali čilou, zdravou. Polykáním patáků si napěstujeme taky závislost, navíc s vedlejšími účinky. Kdo chce kam, pomožme mu tam. Ale nejprve vysvětleme, kde je ta správná cesta života v souladu s přírodou. Potom se u nás každý po roce 1990 může svobodně rozhodnout, koho živit. Více taky zde:

http://www.uspesna-lecba.cz/zaloba-na-farmauceticke-korporace/

Bude líp...R^

+6/−1
6.5.2013 23:49
Foto

Š42á15r22k25a 31M93e38d91k70o40v15á 7304745626170

Výborných blogerů je tu jako šafránu.A většinou, ke smůle čtenářů, píší máloR^

"Hulila" jsem, už jako dávno dospělá, asi 5x v životě. Na festivalech, k nimž se prostě ta tráva hodí nejvíc.

  U těch mladých lidí je opravdu to nebezpečí, že jim za nějakou dobu tráva stačit nebude. Anebo usednou zhulení za volant. Mládež bych v tomto fakt nepodceňovala, nebezpečí přechodu na tvrdší drogy tu je a bude.

+5/−2
6.5.2013 17:16

J65a35n 36P68a40v25e41l 8893842588816

JJ, souhlasím že tenhle autor to má v hlavě srovnané. A důležité je, že nepíše černé či bílé. Snaží se vystihnout problém z více stran.

Co se mladých týče, nebojte se, oni se s tím poperou. U nás je to deformované komunisty, ale ve světě je pár generací které mohli hulit relativně svobodně a nezabilo je to.

Dospívajícím určitě nebude tráva stačit. Máme tu i další relativně bezpečné drogy, jako je hašiš, extáze, pod rozumnou kontrolou by se sem dalo zařadit i LSD (aby nám lidé nelítali ze střech). Bohužel zákazy hlupáků nás odstřihávají i od těchto drog.

Když nějaký parchant usedne za volant opilý, pravděpodobně pojede hodně rychle. Pod vlivem trávy pojede pomaleji. Čím zhulenější, tím pomaleji. Neříkám že někoho nesejme. Ale nízká rychlost snižuje rizika.

+6/−2
6.5.2013 18:34

H47a93n55a 60Z82a82m55r45a54z36i79l77o23v43á 9935170116711

Ouvej, tahle úvaha se mi nelíbí. Drogy včetně alkoholu za volant nepatří! Navíc  ty nepovolené drogy mají delší a dost nevypočitatelný dojezd. Koneckonců i J.X.Doležal po přeměření hodnot v krvi dobrovolně odevzdal řidičský průkaz. :-/

+3/0
7.5.2013 10:32

J61a91n 15P79a91v76e93l 8913342778436

Pokud někdo sedne pod vlivem ať trávy či alkoholu za volant, má přijít o řidičák. Bez diskuzí. Jen uvádím rozdíl mezi trávou a alkoholem za volantem.

+1/0
7.5.2013 12:31
Foto

F11r24a36n65t49i55š43e46k 20K56š31í73r 2389186795

Problém je tu se svobodou. Je hloupost zakazovat nějakou činnost lidem, kteří si jí stejně zakázat nenechají.  Stát svou politikou proti drogám, na kterou si ještě krade naše peníze, vytváří drogové gangy, neboť jim umožňuje pohádkové zisky.  Osvěta je správná, zákazy jsou neúčinné a špatné.

+5/−1
6.5.2013 16:59

J85a57n 22P34a46v18e39l 8283332668756

Hm, myslím jste jeden z těch o kterých autor článku píše. Fanatik který odpuzuje rozumné lidi.

+2/−1
6.5.2013 18:17
Foto

V67l11a77d65i90m57í77r 11V52o22l52k22o 6720862597709

Vy umíte Roberte trefit  vždy hřebíček na hlavičku;-)...karma, dobře napsáno.

+11/0
6.5.2013 16:22
Foto

V90l24a39d27i75m71í22r 90K46r78o10u40p35a 8707958131972

No... a nebylo by prostě lepší se na nějakou trávu vybodnout, nehulit,  a svůj čas a finance věnovat něčemu, co v sobě nemá žádná rizika, žádná úskalí, žádné demotivační syndromy, atd? Proč proboha vůbec má normální jedinec potřebu řešit dilema, jestli začít hulit, nebo ne? Člověk hledá neustále nějakou berličku, a přitom tu největší oporu má všude okolo sebe. Otázka zní - budu šťastnější s marjánou, nebo bez ní? Já tvrdím, že bez ní. K čemu by mi byla, když bych kvůli ní musel řešit podobné problémy? Potřebuju ji k životu? Nepotřebuju k životu ani ji, ani chlast, nepotřebuju nikotin. Potřebuju vodu, vzduch, bílkoviny a sacharidy, něco vitamínů, pár stopových prvků. Bez vody umřu, bez vzduchu umřu, bez bílkovin umřu, bez sacharidů umřu, bez vitamínů umřu, bez stopových prvků umřu. Umřu bez marjány...?

+2/−14
6.5.2013 16:08

D72a87n42a 67S53m65é72k95a36l64o67v42á 5447496463852

Pane Kroupo, sice nejsem úplně tím pravým, kdo by měl Vaši (spíše asi řečnickou, ale budiž) otázku zodpovídat, ale pokusím se díky tomu vyjádřit vlastní názor.

Proč si někdo dá po příchodu domů pivo (piva)? Proč si před spaním nalije sklenku (láhev) vína? Proč na oslavě ztrestá pár (desítek) panáků?

Přesně z téhož důvodu, jako si jiný občas ubalí brko.

Jsou mezi námi i abstinenti, kteří si ani to pivo nedají a nejspíš kroutí hlavou nad tím, jak si jiní ničí tekutou drogou (ano, alkohol je droga, a zatraceně nebezpečná) životy a zdraví. Pak jsou samozřejmě extrémní případy lidí, kteří si naopak nedokážou bez podpory alkoholu představit ani minutu svého života. Ale "střední proud" prostě občas hledá změnu - uvolnění, atmosféru; jiný, "omámený" stav.

Podle mého by měl dospělý člověk mít právo rozhodnout se, jakým způsobem si takového uvolnění dopřeje. Jestli se "zrube" rumem, nebo "zhulí" brkem, s vědomím veškerých možných důsledků. Společenskou nebezpečnost mají oba zmíněné způsoby stejnou, alkohol možná vyšší.

Proto legalizaci ano. Nebo naopak zakázat vše - včetně alkoholu, cigaret a cukrovinek (velmi dobře znám nebezpečnost "návyku" /podle mého závislosti/ na sladkém), omezit i dostupnost tučných a nezdravých jídel apod. Ale tomu už by se těžko dalo říkat "demokratický systém", že... Hezký den!

+18/−1
6.5.2013 16:25
Foto

V46l48a13d93i49m10í94r 88K86r29o21u57p46a 8747808251492

S Vaším příspěvkem nemám problém. Obzvláště bych z něho vypíchnul slova - ,,dospělý člověk. Jenže problém s marjánou je asi hlavně v tom, že je nebezpečná,  a to z důvodů, které jmenoval i autor tohoto článku, pro mládežníky. Mlaďasové prostě hledají svou cestu, své místo na Zemi. Když je vám 15 až 20 let, tak Vám prostě spousta věcí uniká, spousta věcí se zdá být (relativně) daleko, ze spousty věcí máte legrandu. Až s věkem a zkušenostmi Vám dochází, že některé věci jsou trochu o něčem jiném, než se Vám zdálo právě v tom ,,telecím" věku. Dospělý, který má svou existenci (opět relativní pojem) zajišťenou, ten nechť si hlavu balí do čeho chce. Jenže oni, jako na potvoru, jsou hlavní cílovou skupinou dealrů právě ti mládežníci. A dealeři si to dobře uvědomují. V tom je nebezpečí trávy. Můj názor, netvrdím, že svatý grál.

+3/−12
6.5.2013 16:38

D23a10n97a 27S12m46é58k65a30l48o16v54á 5577116393622

Ano, ale v tom je nebezpečí NELEGÁLNĚ DISTRIBUOVANÉ trávy!!! Pokud by se marihuana legalizovala, bylo by to nebezpečí naprosto srovnatelné s alkoholem - v trafice nebo coffee shopu nebo v lékárně (či kýho čerta by zmocnili legálním prodejem) by 1) mlaďasovi napřímo neprodali (takže by to mlaďas řešil tak jak teď s alkoholem - pověřováním někoho staršího, či hraním si na staršího), 2) nenabízeli by silnější "matroš"...

Právě z těchto důvodů jsem jednoznačně PRO legalizaci. Dokud to zůstane nelegální, znamená to mnohem větší riziko, než ze samotné podstaty "produktu" vyplývá...

Pěkný den!

+13/−1
6.5.2013 16:50
Foto

V54l87a32d91i18m58í72r 92K52r79o33u54p25a 8597608821512

Já, když mám být upřímný, tak vidím význam trávy jen v jednom směru - v jejích léčebných účincích při aplikování na alzaimera, roztroušenou sklerozu a další neduhy, které látky v trávě osažené prokazatelně pomáhají léčit. Je to jako s morfiem - také ho legálně neseženete, protože to je droga, ale v lékařství je důležité. V téhle rovině kdyby byla i marihuana - tak by to podle mě nebyla pro lidstvo žádná škoda.

+2/−12
6.5.2013 16:55

J91a31n 49P47a68v44e12l 8543372298606

Vy máte jeden problém. Myslíte si že lidé jsou stroje a jednají plně racionálně a maximálně efektivně.

Lidé se chtějí bavit a užívat si. Což se většinou pojí s neproduktivními a často zdraví škodlivými věcmi. Díky těmto neproduktivním a zdraví škodlivým věcem vyrůstají pohodový lidé. Jestliže by svět vypadal tak jak chcete Vy, byli by tu samí zdraví, vykonní, nudní lidé. Roboti. Já osobně mám raději společnost která si umí užít.

+12/−1
6.5.2013 18:16
Foto

V88l43a39d28i80m94í91r 86K58r33o40u64p36a 8157738311232

Mýlíte se, nemám problém. Problém ale mohou mít lidé, kteří ještě nejsou ničím, nevědí, čím kdy mohou být, čím chtějí být - a jsou z nich nuly, protože chtějí být nulami. A k tomu jim občas pomůže tráva. Já mám rád společnost zdravou. Nemám rád pohled na mimózní mladé lidi, kterých je mi strašně líto, protože oni dnes mohou tolik, co jsme my kdysi nemohli. A co si oni z toho vyberou, co za svobodu si zvolí? Být zhulení (nalití atd.) A to není nic o ,,užívaní si", to je o smutku.

+1/−12
6.5.2013 18:43

J13a50n 69P86a32v12e64l 8783892248846

Všichni jsou blázni, jen já jsem letadlo;-)

Svým příspěvkem jste potvrdil co jsem napsal.

+11/−2
6.5.2013 19:05
Foto

V53l30a46d80i38m22í13r 18V50o15l72k29o 6670732347289

je to jinak...oni řeší proč nějaká tlupa frustrátů,co ví vše nejlépe řeší místo svého života životy cizí a omezuje jejich svobodu ve jménu jakéhosi dobra všehomíra;-)

+16/−1
6.5.2013 16:25
Foto

V61l66a22d42i93m22í87r 51K86r58o72u65p41a 8737488891792

Sorry, Vláďo, ale s tou ,,svobodou" bych to u například středoškoláků, nebo už i bohužel u školáků - konzumentů trávy, moc nepřeháněl...

+2/−14
6.5.2013 16:39
Foto

V16l42a38d85i59m35í23r 11V64o79l18k40o 6300122227979

ale to ani já...jen jako cestu vidím osvětu, která bez lží vysvětlí, že pravidelným hulením zpakatěj...kriminalizace skoro půlky mladistvých mi přijde zrůdná...navíc neúčinná...víš stejně jako já, že zákaz je neodrazuje

+12/0
6.5.2013 23:25

P83e13t22r 76D81y90n40t41a94r 8924799481475

Takhle to už dnes není. Mladej kluk potřebuje (odněkud) mít motivaci nehulit,ať už je mezi jeho nejbližšíma kamarádama silná osobnost,která nehulí a nebo (často) holku která nehulí,popřípadě se orientovat na hudební styl,kde se tolik nehulí (Metalistů nehulí dost,Hiphopeři hulej bezmála všichni)

To není individuální záležitost,většina kluků 18-22 si takovéhle otázky neklade. A kromě těch skupin/stylů kde se moc nehulí,hulej skoro všichni. Tyhle otázky si kladou až daleko dospělejší jedinci.

+4/−2
6.5.2013 16:29

M76i76l65a81d48a 60S41o95u41č11k40o97v40á 3391426798207

Nebylo by lepší se vykašlat na pití kávy, pití piva, jezení čokolády? Ani jedno k životu nepotřebujeme. Zdůrazňuji, nekouřím a nekouřila jsem nikdy nic (a hnusí se mi kouření čehokoliv, pane, vysvětlete si to jak chcete), ale ta hysterie proti marjánce je úsměvná. A pokud někomu pomůže při bolesti u hnusné nemoci, je to skutečně děsné si ubalit mařenu, když to pomůže?

+14/−1
6.5.2013 18:07

D66a55n60a 67M56a70š36k23o97v25á 4126966903665

Přesně R^

+5/−1
6.5.2013 18:44
Foto

V54l74a63d86i13m51í57r 80K50r80o12u52p12a 8807788501602

Já o voze - Vy o koze...

+1/−11
6.5.2013 18:45

T97i60n83a 36S33o87l78a30n16o39v68á 4507452392976

Kéž by všechny články na vážná témata měly hlavu a patu jako tenhle... R^R^:-)

+12/0
6.5.2013 15:26



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.