Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M67i21c24h19a20l 91T98r73i72s66k18a 2610417662517

IPA Lagunitas.

0/0
22.5.2013 7:13

R68o50m11a86n 62Č63e29r44v11e58n75k15a 5438653484132

To, že jste v ochutnal anglické nebo belgické pivo z vás ještě odborníka nedělá. Srovnávat vyjímečná piva (a nemusí být vyjímečně dobrá) s levnou masovou produkcí typu Gambrinus je jako srovnávat britský Caterham s Fabií. Ona i v těch vašich pivních rájích se taková masová piva vaří a dost často je to ještě větší hrůza než ten Gambrinus (např. Stella v Belgii). Navíc v Británii jsou v hospodách nejprodávanější importovaná piva (australský Foster, dánský Carlsberg), protože ty místní teplé patoky už Britové pít nechtějí.!!

0/−2
21.5.2013 13:28

M16a52r72e75k 89H20e37i57n93z 9575333205112

Stella je hnus, ovšem Caterham taky. Měl jste vybrat lepší přirovnání.

0/0
21.5.2013 14:51

R52o60m49a42n 70Č37e17r60v83e50n63k47a 5768233604442

Caterham je maloseriový speciál, kdežto Fabia je masovka jako Gambrinus. Co vám na tom srovnání nesedí?

0/0
21.5.2013 16:21

P85e64t18r 34M63a12r19e68š 4897615587234

Člověče pil jste někdy ten indický Kingsfisher? Chutná to jako voda z Gangy a také to tak vypadá....stejně jako další indická piva. Česká piva jsou velmi kvalitní. Některé značky jako třeba Gambrinus sice velmi upadly a jsou nepitelné. JIné byly nepitelné vždy - Krušovice, Holba, Ostravar.. ale Plzeň, nebo Budvar, nebo třeba i černá hora, Svijany, Platan atd patří určitě mezi světovou špičku..[>-][>-] stejně jako piva z Jižního Německa...

0/−1
19.5.2013 13:54

V52l92a15d39i19m42í57r 96H35o72l72ý 8384411516317

Že autor prezentuje Kingfisher jako dobré pivo, mě také dost překvapilo. Připadá mi docela nedobré a jsem rád, že nejen mně.

0/0
21.5.2013 15:30

L11u18d38m22i95l76a 23B17l91a25c85k 2470500513807

Dobrý den, našla jsem si tento článek poté, co jsem v přehledu diskuzí na něj viděla reakci na něj od p. Petříka. Nějak to asi nepochopil, rozhodně to nevidím jako atak na vše české, jen správně podotýkáte, že ne vše je takové jako bylo a není dobré žít z mýtů. Pivo, které se vaří v Česku je všelijaké a kvalita české kultury a jídla i pití opravdu klesá, jako někdo kdo žije již dlouho v cizině to mohu jen potvrdit, je mi smutno, co se s mou rodnou zemí děje, co se děje s mou rodnou řečí. Spousta českých značek je v rukou ciziny a ta obětovala dobré receptury na úkor zisku a kvalita šla dolů. To platí nejen o pivu. Ale zde mají šanci malé firmy, soukromníci, kteří kvalitou přesvědčí ty, kteří o kvalitu stojí. Naše pivo není nejlepší, ale je dobré a musíme se snažit, aby bylo co chválit, nežít na minulých mýtech.

Ad dabing, už jsem mu odvykla, kvalita šla drasticky dolů a nevidím důvod poslouchat pořád stejné hlasy, když můžu slyšet originál a umím číst titulky.

Váš článek se mi líbil, mrknu se na váš častěji R^

+6/−1
17.5.2013 20:29

P52e19t77r 92H17u89s44a 7348384447658

Nebyl bych tak kritický k naší kultuře jídla a pití. Už pár posledních let je trend opačný a ubírá se přesně tou cestou, kterou naznačujete. Malých pivovarů vzniklo za poslední roky tolik, že je těžké si držet přehled, Velké pivovary kontrují řadou speciálů a zlepšenými výrobními postupy, které se vrací ke kořenům (nefiltrované, nepasterizované, aj.) Vznikla řad kvalitních hospod, které si na kvalitě piva a obsluhy zakládají. A podobně je to s jídlem. Lidé se vrací na trhy, k malým řezníkům, snaží se pěstovat si doma vlastní zeleninu, atd.. Více si hlídají kvalitu. Za posledních 2-3 roky se tady kultura stravování hodně vylepšila. 

S dabingem s Vámi souhlasím. Kvalita je špatná. Neřekl bych, že za to mohou samotní dabéři. Ti nám vadí často proto, že známe originál a těžko si nový hlas ztotožníme se známou postavou. Spíš mi vadí ubohá kvalita překladu, kdy překladatel nepochopí, nebo není sto přeložit, narážku a řada vtipů a asociací pak v češtině vůbec nevyzní.

+3/0
17.5.2013 23:36

L62u19d23m91i78l91a 21B79l17a59c60k 2490610463397

Ad dabing, jistě neviním dabéry, ale studia, která dabing dělají. Někdy najímají pořád stejné lidi, překlady jsou skutečně pochybné, je vidět, když překládá někdo, kdo nezná reálie. Nevadí mi ani tak originál versus český hlas, který dodali, ale spíš hodně užívání dabéři, jednu dobu byla snad ve všem Zawadská nebo Vondráčková ...ale jak jsem psala, raději si čtu titulky a co absolutně nechápe, je dabování slovenských filmů-pořadů, ale to je vážně už na jinou diskuzi. Já osobně pivo nepiju, ale moje okolí ano a všichni moc rádi Plzeň s výjimkou jednoho přítele, který nedá dopustit na Budvar-Budweiser. Ten český, ne to americké pivo se stejným názvem.

+4/−1
17.5.2013 23:50

R84o23b24e33r94t 17J55. 53H29ř63e59b47í43č40e66k 9839105764

Koukám co tu přibylo reakcí, díky všem za ně. Jsem rád, že mnozí pochopili, o čem článek byl, rád jsem si přečetl další info k tématu a dobré tipy.

+8/0
17.5.2013 11:35

M39a23r13t93i98n 45K92a35v69k43a 4316901692262

R^ Hlavně od znalce Svijan zde byly výborné postřehy o chuťových buňkách. Boskovice jsou po těchto bystrých reakcí hrdi na svého spoluboskovčana R^

+7/−1
17.5.2013 12:45
Foto

M55a76r15t30i19n 15F49a58l16t64ý92n 9381296544778

Naprosto, Vám, vážený chybí historický kontext. A jiné aspekty. Za prvé: každý národ má své chutě. Když jsme ochutnal na tamějším letišti dost drahá a vyhlášená mnichovská piva, dost jsem se podivoval, co na té vodě z kysaného zelí kdo má. ;-D Nazývejte si mne třeba buranem, ale to už raději ten Gambáč desinu. A TO NEJSEM PIVAŘ!

Za druhé. Nezapomínejte, že kultura výroby piva se vyvíjí. Jak u nás tak ve světě. Před 20 lety byla i na západě druhová nabídka jistě jiná a menší. O českím trhu, uzavřeném v hranicích RVHP nemluvě.

A konečně za třetí: naprosto neznáte, kudy vedou ekonomické proudy. České velkopivovaty až na výjimku nejsou ve vlastnictví českého kapitálu. Takže zahraniční majitelé mají pochopitelně dva zájmy: vyrovit co nejlěvněji (a tudíž se to musí někde ošidit) a také nehohrozit si kvalitou piva trh ve své vlastní zemi a nevytvážet si konkurenci.

A za čtvrté - musíme si zvykat, že slávu českého pivovarnictví ponesou dnes jen střední a malé pivovary... no a ty jsou pochopitelně pod tlakem těch velkých.

A úplně nakonec: je vidět, že Vy sám jste typický Čech. Macešský k vlastní identitě, který si pod záminkou kritiky zápecnictví hraje na weltmana, ačkoliv mu čouhá sláma z bot.

Nikdo Vám nebrání vyznávat zahraniční výrobky. Na druhou stranu Vás jako Čecha by měl zajímat český trh a české výrobky a měl byste se snažit hledat ty kvalitní a podporovat je. Jinak vám budu muset popřát k Lidl-pivům dobrou chuť spolu s polskými uzeninami... protože nic jiného díky takovým jako jste Vy tady nic jiného nebude.

+8/−10
17.5.2013 0:20

J48a50n74a 60S71t31r32a35u89s24s 1773391698477

... napsal člověk, který připravuje žampionovou omáčku z pytlíkové polévky, LOL!

;-D

+9/−1
17.5.2013 9:06

M21a31r38t93i43n 90K65a35v45k73a 4946371802172

To si vzpomínám. Tři týdny jsem to nebohé kuře viděl ve snu. A na ten kýbl majonézy se také nedá zapomenout. Dodnes nevím, zda se to kuže utopilo v té majonéze anebo bylo koupené již zabité:-)

+8/−1
17.5.2013 12:46

R48o11b70e26r48t 57J30. 92H56ř40e96b93í33č51e24k 9169415744

Pane Faltýne, upřímně netuším, co moudrého měl váš příspěvek přinést. Vaše "ekonomické proudy" zná každé malé dítě (děkuji za osvětu, nebylo třeba), kdybyste nečetl kolenem, ale brejlema, zjistil byste, že o malých českých pivovarech mluvím (a radostně je vyznávám), docela by mě zajímala nějaká data ohledně nabídky piv na Západě před dvaceti lety (jistě nějaká máte, jinak byste to přeci nepsal) a úplně nakonec - nějak to všechno nemění nic na tom, že jste zkrátka průměrná pivařská země s dobrým lágrem, což nás rozhodně neopravňuje k tomu, abychom se nadále udržovali v bludu ohledně nějaké výjimečnosti české pivní kultury.

(Jinak - je to off topic, ale na to vaše bejby kuřátko, zalité tatarkou a žampionovou polívkou z pytlíku, o němž se zmiňuje Jana Strauss, vzpomínám rovněž s hrůzou, která mne ponouká k otázce, co zrovna vy můžete vyprávět o chuti.)

+9/−2
17.5.2013 9:47

P79e20t93r 42M64a43r85e62š 4217235157104

Svatá pravda! Obzvláště,  když tu někdo propaguje pivo z Indie...co vypadá a chutná jako voda z nějaké indické řeky...:-):-):-):-)

0/−2
20.5.2013 5:43
Foto

M65a43r49t25i86n 88H52o61r90s22k27y 2282743967

Vynikající článek - jestli probudí domácí pivomilce ke zvýšení nároků na české pivovary, bude ještě lépe. V USA se ještě koncem 70tych let považovali za lepší značky jen importy - z těch měl díky šikovné reklamě největší úspěch Heineken. Během 30 let pak americké pivovarnictví přeměnila poptávka po kvalitnější a pestřejší nabídce. Začaly růst malé pivovary - micro-breweries - a dobré domácí pivo už tu není vzácnost. 

Pro zajímavost, podobný trend tu právě začíná v podobě malých, "selských" palíren. Odkaz zde:  http://www.oamerice.com/2013/02/jak-palit-v-americe-jednosladovou.html

+4/−5
16.5.2013 23:48

P95e49t67r 24M20a38r42e29š 4577705227154

jenže ty velké brandy Budweiser. Miller atd jsou pořád stejné patoky a pár malých pivovarů na tom nic nezmění....

+1/0
19.5.2013 13:55
Foto

Z45b36y39n85ě45k 16M86e55l74i63c53h18a63r 9355627785839

zaujal mě také tento článek, doufám, že i tady se minusáři vyřáděj, je to v podstatě o tom samém :-)

http://xman.idnes.cz/pivni-klub-jany-herodkove-091-/xman-styl.aspx?c=A130515_145428_xman-styl_fro

+3/−1
16.5.2013 15:23
Foto

P66ř92e75m67y66s47l 46O93n95d12r75a 6660455851784

Myslím, že pointa článku není očernit české pivo, ale poukázat na matení pojmů a naši lhostejnost. Autor netvrdí, že české pivo je humus, ale že ta množina, kterou nazýváme českým pivem, obsahuje kromě krásných jablíček a trochu nahnilé kousky. A problémem je právě to, že to Češi dál pijí, aniž by si houfně na kvalitu piv, které "chutnají jako tenkrát" stěžovali.

Být na vrcholu je složité, protože nás z něho může kdokoliv sesadit a právě v článku je upozorňováno na to, že nám za humny roste konkurence, která nás zatím nemůže ohrozit, ale kdo ví co nás čeká v budoucnosti. Je pravda, že v průměru se u nás koupí kvalitnější pivo než v mnoha zemích jinde, ale stačí to? Je to opravdu dost na super pivní zemi? Nebo to tu můžeme mít ještě lepší? Proto dávám karmu, i jako milovník českého piva.

+7/−2
16.5.2013 15:07

R12o81m53a25n 31D15o75b20r40ý 5285325422945

Výborně, přesně tak to chápal i já.

+4/0
16.5.2013 18:30
Foto

P59e60t84r 74Š62r45a89i76e46r 9463772882927

Jenom bych snad dodal, že na rozdíl od piva je dabing špatný VŽDY. Nebyl jediný důvod dabovat i třeba Funése v zemi, kde je 100% obyvatel gramotných.:-P

Pokud chce někdo na dobré pivo, mrkněte na Pivní klub 300 ...;-)

+1/−2
16.5.2013 14:27

R90o49m13a21n 88D39o76b73r15ý 5815805462575

No jo, ale nelze vše nedabovat. Přece jen každý na titulky nevidí nebo ještě neumí číst, třeba cizí pohádky pro děti bych daboval a nějaké vybrané pořady určitě. Ale v kinech je to podle mne zbytečné pro dospělé, kteří umějí číst, ne? Dabing v poslední době spolehlivě dokáže zničit jinak dobrý film.

+2/−2
16.5.2013 18:32

T77i90n82a 44S48o44l15a50n44o45v27á 4107132982946

VŽDY ne. Český dabing Simpsonových byl vyhodnocen jako nejzdařilejší ze všech ostatních předabování tohoto seriálku, dokonce prý předčí originál ;-)

+5/0
17.5.2013 7:17

P12e65t44r 74Č36t37v23r35t16e29k 5398920640312

To stejné s Přáteli- "holky" jsou prý od sebe konečně rozpoznatelné jen po hlase ;-)

+5/0
17.5.2013 8:47

R53o77b13e38r15t 66J98. 93H12ř97e43b83í52č55e14k 9859205844

To je fakt! (Hlavně teda dokud Homera mluvil Bedrna.) Simpsonovi jsou ještě stará škola, začínali u nás 1993 a dabing do teď drží úroveň. Perfektní je ještě Červený trpaslík a v první řadě úžasný dabing Jistě, pane ministře. ČT je na tom obecně líp, než třeba Prima, ale třeba IT Crowd už dabingem taky zazdili.

+5/0
17.5.2013 10:00

T39i81n70a 49S46o16l20a29n64o64v75á 4257192512496

Je to asi sázka do loterie. Jsou filmy, jejichž dabing si vyloženě užívám - Čarodějky z Eastwicku, Amadeus, Někdo to rád horké... Ale je fakt, že když narazím na Nově na kombinaci špatnýho překladu a mizernýho dabingu, tak i kdyby to vyhrálo deset Oscarů, nedá se na to koukat...

+3/0
17.5.2013 10:05
Foto

V28á90c66l23a71v 97J41i95n18d62r46a 7410523845676

Starší kousky jsou báječný. Tuhle jsem si dal Tři mušketýry, tu nejlepší a nejvtipnější verzi s Michaelem Yorkem, Raquel Welch, Oliverem Reedem atd. ze sedmdesátých let. Mělo to původní český dabing, s jakým to šlo do kin... To byla taková nádhera!!! Oliva, Zahajský, Přeučil, Hlaváčová, Beneš... Dokonale technicky zvládnutý, to úplně hladilo uši i duši. Viděl jsem to pak v dabingu, který později pořídila Nova, to už nebylo ono (a přitom to byl jeden z těch lepších dabingů). Jinak ale si také myslím, že dnes je to až na výjimky hrůza. Sejdou se druhořadí herci v laciném nahrávacím studiu, člověk pak kouká na film a má pocit, že někdo mluví ve vedlejší místnosti. Nehledě na překlad.

+5/0
17.5.2013 11:56

T31i30n18a 54S62o82l59a13n40o96v27á 4857122432286

Teď jste to asi trefil - dřív dabovali známí ostřílení herci, dnes jsou mi jméná "v českém znění" často neznámá... jinak nejšílenější překlad byl kdysi na Nově, kde General Attorney přeložili jako generál Attorney, což vyvolalo guláš, protože tak o něm mluvili ve třetí osobě, ale oslovovali ho "pane Johnsone" ;-D

+3/−1
17.5.2013 12:00

P86e88t91r 43M33a64t46ě71j48í85č97e84k 2629853104735

To jsou proste EURO-sajrajty, ktera jsou vhodna na zizen, nikoliv na pochutnani (uvedena G10 nebo vycepni Branik - neuskodi ale ani nenadchnou) . Z velkovyroby pak uz radeji Bernarda, ten ma prece jenom chut. 

Male pivovary to je ale jina liga!!! Tam se najde ta skvela skala vsech moznych prichuti, forem a druhu piva. Nastesti se v posledni dobe objevuji pivovarky, kde se vari poctive.

Ve svete se snazim dat si neco jineho nez lezaky (ty se vetsinou daji srovnavat jen s temi europivy), chci poznat mistni chute.

+2/−1
16.5.2013 10:55

K66l43i96m42e54n16t 63Z87a66d67k86e35v26i53c 6216389624898

Branicky pivo nestalo nikdy za nic!

0/−2
16.5.2013 21:31
Foto

P75e57t49r 18U60g12r84i58n 8685677646960

Jo, jo, europiva jsou mor a nemůže být sporu o tom, že to co je v lahvích je více podobné moči než pivu. Zkusil jste si někdy doma uvařit pivo sám? Vím, nikdy nebude jako od profíka, ale pokud to uděláte poctivě, vždy bude lepší než ta obarvená minerální voda v lahvi z Plzně. Z vlastní zkušenosti. A co se týká druhů piv, no, poctivý plzeňský ležák je pro mě prostě jednička. A dá se v téhle zemi najít, nikoliv však za 20kč půllitr!

+1/−4
16.5.2013 10:02
Foto

P96e26t40r 32Š60r52a15i10e72r 9793342132757

Plzeňský ležák byl jednička naposledy v tak první půlce devadesátých let...;-)

+3/−1
16.5.2013 14:28

J64i76ř21í 54K93o74d68ý32d72e20k 7520340576823

já si myslím, že dnešní doba v ČR je pivu zaslíbená. Tolik druhů na trhu nikdy nepamatuji. Člověk ani nemusí chodit do pivoték. Osobně preferuji z klasických ležáků Lobkowitze, pitelné lehčí - Vévoda, černé z pivovaru Matuška, vícestupňový speciál Tlustý netopýr z pivovaru Antoš (Slaný). Jenom člověk nemůže být línej malinko hledat. S Belgií jako absolutní pivní velmocí ale souhlasím na 100%. Rád si občas nechávám dovést třešňový Kriek.

+3/−1
16.5.2013 9:58

K93l57i94m46e94n32t 69Z70a69d94k93e92v68i33c 6616269944328

To neni pivo, ale limonada!

+3/−1
16.5.2013 10:32
Foto

V45á41c94l34a72v 14J73i92n95d73r33a 7160863975126

Všelijaké přísady se do piva dávaly vždycky. Čím hloub do minulosti, tím více. Před takovými třemi sty lety (a možná ještě dvěma sty) se pivo místy dokonce ani nechmelilo, ale přidával se pelyněk, koriandr atd. Ten váš odkaz z 16. století níže rozhodně není normativní ještě pro dobu dlouho po něm. Kriek je původně lambický ale, čili pivo využívající divoké kultury kvasinek, velmi zajímavá věc, s třešňovou příchutí. To z něj limonádu (neboli citrónový nápoj, lemoniade) vážně nedělá :-)

+5/−3
16.5.2013 10:51

J69i21ř51í 77K42o38d79ý16d93e16k 7250600116163

Znovu jsem nakouknul do diskuse a musím poděkovat za doplnění. Je vidět, že víte o čem mluvíte. Na rozdíl od "limonádového" pána;-)

+2/−1
17.5.2013 12:44
Foto

M44o70j56m24í30r 87V25o86s68t83r89ý 9710120360948

Projel jsem slusny kus sveta na to, abych vedel, ze tento clanek je nepravdivy...Ano, rad si dam dobrou IPU ci poradny stout, ale cesky lezak bude pro mne vzdycky cislo jedna. A opravdu nikde v evrope (vcetne britskych ostrovu) ani v asii jsem nebyl schopen objevit neco, co by se aspon vzdalene blizilo dobre osetrenemu a dobre natocenemu plzenskemu.[>-]

+8/−2
16.5.2013 9:36

J46o63s17e94f 90P98o22n19e47r62t 9928650352118

R^Moje slova !!!

+3/0
16.5.2013 10:29
Foto

V28á56c53l72a85v 60J13i76n90d66r19a 7850813515666

Tak je to věc vkusu, ale dobrý IPA bych za Plzeň vyměnil, ani bych nemrk R^

+3/−3
16.5.2013 10:53

P86e69t35r 53N20ě56m52e18c 4645202172327

Jsou piva na ochutnani (v malem mnozstvi, vetsinou drazsi) a pote na piti (ve vetsim mnozstvi, vetsinou levnejsi). Pokud si dam jedno, tak si klidne dam psenicne, ale vice nez 3 bych uz asi nedal.

+2/0
16.5.2013 9:30

K60r18y61š36t32o89f 85L50a36n46í98k 1269750915695

příliš s vámi nesouhlasím, ale to záleží na úhlu pohledu. mně třeba většina západoevropských značek přijde jako sodovka. každopádně anglická piva (Ale) nejsou dobrá. nějakou dobu jsem pobýval v londýně a nepřišel jsem jim na chuť, naopak jsem si oblíbil piva irská a to ani ne tak světoznámý Guiness jako spíše Murphys. zvláštní je, že v londýně nejsou tak dobrá jako když se pijí přímo u zdroje v Irsku. a to, co se vydává za irské pivo u nás mi připadá jako původní produkt naředěný napůl s vodou.

+4/0
16.5.2013 8:55

M71i50l85a14n 26S69t51e59h91l67í21k 7240539743481

O jakém úpadku kultury piva to píšete? Za totáče se v jednotlivých regionech pilo pivo toho pivovaru, který se v regionu vyskytoval, a to jak čepované, tak láhvové. Kdo chtěl ochutnat pivo z jiného regionu, musel si tam zajet. Všechny malé pivovary byly zlikvidovány. O dnešním výběru piv se nám mohlo jenom zdát, stejně jako o letních zahrádkách, které prakticky neexistovaly. :-/

+8/−1
16.5.2013 8:48

J87o61s78e37f 51P68o39n40e86r94t 9958110402508

To jsem si zase jednou početl módní článek stylu „co je české, to je špatné“  a už vůbec nechápu rozlišování „desítka“ – „dvanáctka“ – to je rozlišení jak z jiného století – vždyť to už vůbec není pravda a škála různých druhů piv je u nás opravdu široká. Neberu rozlišení typu banánové pivo nebo malinové. Sám sebe bych určitě nepřirovnal k člověku, který se nepodívá za humna (pracovní povinnosti mi umožňují cestovat po světě) a musím nesouhlasit. Kromě Německa, máme nejlepší pivo určitě my – ČEŠI. Samozřejmě se najdou patoky – viz.dnešní euro pivo – Gambrinus, ale ve většině případů se nespletete. To se v cizině říci moc nedá a vychvalovaná belgická piva - většinou navoněná a lihová, nic moc. Samozřejmě je to subjektivní názor a jako takový ho také prezentuji. Dokonce i belgičtí kolegové, kteří jsou velcí patrioti, vychvalují naše piva a vyloženě se těší, až si dají ty naše (i regionální a nejen Plzeňské). Závěr – všude dělají dobrá piva a horší, ale u nás je tento poměr přeci jen nakloněn těm kvalitnějším.

+8/−6
16.5.2013 8:07
Foto

J70a19r77o28m86í79r 67P78e15t89ř62í18k 6574691689208

Já též moc nechápu pomlouvání všeho českého.

Cituji: " "V Čechách i v Moravě brutálně upadla a stále upadá kultura všeho. Kultura chování, kultura projevu.  Kultura chování, kultura projevu, kultura správy věcí veřejných, kultura výroby i konzumace potravin – a samozřejmě i kultura piva."

Tak bych se pana Hřebíčka zeptal, jak on přispíval ke kultuře chování, když zde na blogu s partou jemu podobných nevybíravě napadali svoje oponenty a rozbíjeli diskuse některým blogerům obzvláště panu Kroupovi.

Když to napíši bez obalu, tak pro mne osobně je mnohem horším zážitkem, než vypití gambáče, četba jeho diskuzních mouder a jeho neomalené napadání každého, kdo s ním nesouhlasí, resp. kdo nevyje s jeho kamarády.

+5/−8
16.5.2013 8:40

K74l41i74m87e57n46t 47Z47a49d11k42e19v98i19c 6306689214198

Kdyz se mluvi o ruznych "dobrych pivech" z Belgie nebo V.Britanie, tak zapominate, ze pivo se sklada pouze vody,chmelu a sladu. Presne jak to rika

Bayerisches Reinhetsgebot ze dne 23.dubna 1516! Ostatni jsou pouze limonady

nebo jiny alkohol!

+6/−2
16.5.2013 9:33
Foto

V30á57c43l95a66v 94J80i19n56d87r74a 7420203685716

Chmel se často do piva nedával ještě v osmnáctém století.

+5/−2
16.5.2013 10:55

M75a29r63t35i51n 91K33a71v39k77a 4856461572782

;-DR^ Přesně tak. Navíc ječná piva byla pro prostý lid a pro šlechtu a měšťany bylo pivo pšeničné;-)

+6/−2
16.5.2013 11:53
Foto

Z95b69y93n96ě48k 48M20e76l78i74c78h16a47r 9895587725179

nějak mi tu chybí qasnice :-) bez nich je to právě limonáda :-P jinak pane Zadkevici, ani do ejlu (ALE) se nic jiného, než vy uvádíte, nedává...

+2/0
16.5.2013 15:26

M89a72r47t32i88n 66K42a68v27k96a 4846131282792

Ale ten článek není o tom, že co je české to je špatné. To jste nějak blbě četl a nebo jste v jiné diskusi :-)

+7/−5
16.5.2013 8:45



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.