Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V48l29a16d11i42m22í66r 72M15a43c78h 5564460780780

Myslím, že jsem velmi vhodným člověkem za účelem odpovědi na Váš hloupý článek. Jednak jsem skutečný pravičák, nikoliv jen hloupý anarchista, který by všechno dovolil. Zadruhé nejsem rodinodětičkář a naprosto chápu, že rodiny s dětmi nemají důvod domáhat se nějakých sociálních úlev. Zatřetí nejsem debil, který by za každou ceny snažil kopírovat západní země (které se dnes vyznačují nebezpečným socialismem, ne-li neokomunismem), takže se nemusíte obávat, že bych použil nesmyslné pseudoargumenty typu „všude na západě je to takhle, takže to tak musíme udělat taky“. A začtvrté – ačkoliv už slyším ty ironické reakce (na které zvysoka kašlu) – jsem vzdělaný člověk a nikoliv jen „nějakej hospodskej“.

1) K Vašemu „argumentu“ přirovnávajícímu kouření k produkci Michala Davida mohu říct následující : Hudební produkce je zcela nesrovnatelná s kouřením a nelze ji ke kouření přirovnávat za účelem argumentace. Zatímco hudba je druhem umění a – navzdory rozmanitosti vkusu – jde o jev ve společnosti v lepším případě přínosný a v horším neutrálně neškodný, kouření je věcí jednoznačně a prokazatelně škodlivou, špatnou a nežádoucí. Pokud je někdo takový hlupák, že tento rozdíl nevidí a je schopen stavět kouření na stejnou úroveň jako kulturní aktivity, neměl by se k politicko-ekonomickým otázkám vůbec vyjadřovat.

2) Neexistuje vůbec žádný důvod, proč kuřákům smrdění ve stravovacích zařízeních vůbec tolerovat. Co je to vůbec za nápad? PROČ BY VŮBEC KUŘÁCI MĚLI MÍT MOŽNOST KOUŘIT V MÍSTECH, KTERÁ JSOU URČENA PRO STRAVOVÁNÍ? Kdo není gastronomický primitiv, ten naprosto chápe, že kouření je s jídlem a pitím neslučitelné. Jestli chcete mít možnost kuřáky podporovat, založte si soukromý kuřácký klub, ale netahejte ten póvl do míst, kde se jí a pije.

3) Svoboda podnikání je extrémně důležitým aspektem každé fungující ekonomiky – je hned NA DRUHÉM MÍSTĚ, ZA SVOBODOU OSOBNÍ, která je na místě prvním. Svobodu podnikání nelze stavět nad svobodu jednotlivce. Podle Vaší choré logiky bychom měli rovno

+2/0
10.6.2013 11:04
Foto

V72l31a21d56i31m76í66r 23V53o36l58k86o 6320902357889

zvířata prý uklidňují.....tak snad vám ten chlupáč v náručí pomůže;-D

+4/0
10.6.2013 11:08
Foto

V23á37c74l25a85v 19C77h89u38c77h20m84a 6305281488216

1. Kouření a hudební aktivitu nikdo nestaví na roveň. Použití příkladu neznamená srovnání. Pokud je někdo takový hlupák, že to nevidí, pak by se neměl raději vyjadřovat.

2. Existuje poměrně velké množství hospod, které fungují především jako nálevny a kuřárny a ne jako stravovací zařízení. Nechte na majiteli jaké zařízení bude provozovat. A jako pravičák vyznávající svobodu jednotlivce si svobodně vyberte takové, které poskytuje vámi požadované služby a nelezte do zařízení, které vás odpuzuje.

3. Svoboda osobní je také svoboda hospodského vybrat si jaké zařízení bude provozovat a nijak to neomezuje vaši svobodu vybrat si zařízení v jakém vám bude dobře. A pokud takové zařízení není v dohledu, vězte, že nemáte vůbec žádný nárok na vámi požadované zařízení a tedy se musíte smířit s daným stavem a nebo si nekuřáckou hospodu sám otevřít.

Téměř vždycky když někdo začne tím, že je pravičák, tak se z dalšího projevu vyklube, že je pouhý bolševik, který by rád ostatním nařizoval co je špatné a co dobré.

+2/−1
12.6.2013 16:13

P33a88v77e34l 16O76d62r41a60z96i25l 6754539977380

Nesouhlasím s vaším výrokem "Zatřetí..."

Asi neznáte "po dobré chálce ze dva tři válce," že?

Jinak je komické, když o choré logice píše někdo vyloženě chorobami prosycený, totiž nenávistí.

+1/0
2.7.2013 14:03

M97a89r57t69i77n 56K49a11v61k45a 4906381812652

Ještě je zde nekuřácká Al.Kajda anebo už je čistý vzduch? Rád bych si totiž zapálil cigáro s višnovou příchutí.:-)

+3/−1
7.6.2013 14:41
Foto

V42l34a74d12i52m19í68r 59V73o90l96k61o 6300262567209

je ještě doutná bojiště;-D

+2/0
7.6.2013 14:57

M87a42r68t98i63n 44K29a65v12k29a 4946161222912

Chystám se do Bavoráku. Bude grilovačka. Pstroužci na grilu plněné petrželovou natíR^ Dám pár Bernardů, několik pstruhů a hned bude život veselejší. Sranda bude, že tam nekuřáci nebudou smrdět od cigaret, ale od kouře z grilu.

+4/0
7.6.2013 15:05
Foto

V81l11a60d87i51m37í65r 11V61o11l75k77o 6720102597899

já dneska taky na pozemku opékám se sousedy kuřáky i nekuřáky....smrdět budem jak uzenej losos všichni.....ještě jdu koupit pár lahvových utužovačů kolektivu.;-D

+4/0
7.6.2013 15:08

M23a80r11t97i11n 70K72a79v45k47a 4286621202692

R^ Později. Už mám objednané tágo

+2/0
7.6.2013 15:11

M18a17r70t32i63n 41K60a68v25k80a 4426241422182

Jsem na základně. R^ Tady už voní předvařená kolena a žebra. V 18:00 to vypukne. Bude i kytara a skupina Lososi:-)

+2/0
7.6.2013 15:37

J19a49c63h27y66m 11K57a31v36a76n 1530639478505

http://bumperstickersinc.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/0/0/00445%20Believe%20in%20Darwin%20Cancer%20cures%20smoking.jpg

0/0
7.6.2013 8:58
Foto

V28l42a30d94i77m97í69r 25V18o57l29k27o 6740802717919

Jo osvětou, navíc vtipnou ,klidně....zákonem potírajícím svobodu volby ne.;-)R^

+4/0
7.6.2013 8:59

M57a47r53t15i77n 86P25e90c85i65n16a 4691653

Myslíte svobodu volby pouze pro kuřáky?;-D

0/−4
7.6.2013 9:04
Foto

V52l88a43d45i82m70í55r 64V33o65l23k90o 6430682907349

ne, já jsem nekuřák....mám svobodnou volbu jít do nekuřácké hospody nebo s přáteli kuřáky do kuřácké....obojího využívám dle svého zvážení.....stát mě nemusí přebalovat .....a čůrám taky sám;-D

+6/0
7.6.2013 11:36

M18a62r14t26i57n 89P38e71c61i84n21a 4721633

Když se necháte kuřáky omezovat a nechcete to řešit, váš problém. Já také využívám vše dle svého uvážení, do zahulených hospod nechodím, pokud nemám hodně dobrý důvod, nemám rád zbytečné zákazy, ale nevidím jediný rozumný důvod, proč by se měli kuřáci roztahovat se svým kouřem v restauracích, které jsou pro všechny.

0/−5
7.6.2013 11:57
Foto

V52l87a64d33i41m47í12r 63V92o18l67k79o 6570882567289

ale kuřácké jsou pro kuřáky....a nekuřácké pro nekuřáky....máte asi mentální problém tuto myšlenku přijmout, ale je to tak.

Myslete si, že je to veganská restaurace, do které s chutí na steak prostě nevkročíte a vkročte JINAM. Nechápu, že nejste schopen chápat.;-D

p.s. proč bych se nechal od kuřáků omezovat????? Je to má volba, mohu volit tak i tak.

+6/0
7.6.2013 12:20

M95a24g81d97a 43S95l36á44d18k80o40v26á 8788921930

Vždyť už jsem to kdesi psala. Nekouření má vliv na inteligenci. Nekuřáci mají sníženou rozlišovací schopnost a nechápou, že nepřeškrtnutá cigareta na dveřích neznamená pozvánku pro nekuřáky, ale naopak místnost, kde se kouří.

+4/0
7.6.2013 12:52

M16a31r33t85i63n 58P97e35c11i20n76a 4291163

Místnost, kde se kouří je kuřárna, dámo.

0/−2
7.6.2013 15:23
Foto

V84l30a42d17i40m38í64r 58V75o63l81k21o 6700842407479

místostí, kde se kouří může být i kuřárna je přesnější;-)

+2/0
7.6.2013 15:24

M40a79r40t17i54n 18P81e32c87i45n51a 4751183

Nevím, proč bych já měl chodit jinam, ať si jdou kuřáci kouřit jinam.

+1/−4
7.6.2013 15:29

M96a77g10d88a 95S16l52á32d63k61o95v80á 8328311900

Zapalte si. Pak to možná pochopíte.

+1/0
7.6.2013 15:32
Foto

V54l82a28d89i80m91í37r 54V41o70l43k53o 6340192617379

oni ale už jsou jinde...v kuřácké....do nekuřáckých, co vím, kouřit nechodí....vy jste špatně;-D

+2/−1
7.6.2013 15:47

M75a62r69t20i59n 56P18e87c59i24n19a 4881533

Špatně je to, že tam můžou kouřit.

+1/−2
7.6.2013 15:48
Foto

V61l70a88d91i50m94í18r 96V44o46l63k33o 6750782437779

v restauraci PRO KUŘÁKY je to naopak přirozené

+2/0
7.6.2013 16:05

M76a69r92t51i46n 33P24e42c40i71n44a 4931733

Pokud by byla POUZE PRO KUŘÁKY, potom by to bylo přirozené.

0/−2
8.6.2013 7:51

M38i19l12o45š 13P46e62c45h19a86r 6559370616957

Nesmysl. Do rybníka taky smí vlézt neplavec, ale pokud se utopí, je to jen a jen jeho chyba. Nekuřák, který vleze do kuřácké=kuřáckého podniku, musí počítat s tím, že se tam kouří.

+1/0
9.6.2013 21:23

R28o91b43e89r63t 66K51o35l10e75n57a81t26ý 3760256631417

Co na to berete? Teda jestli vůbec něco.

0/0
11.6.2013 20:18

M91a71g92d96a 83S27l24á87d32k15o26v79á 8508111170

Milý chlapče. Na hospodě máš jasně napsáno. jestli je kuřácká, nebo nekuřácká Kuřácké hospody sice jsou pro každého, ale pro každého, který pochopí, že v kuřácké hospodě se holt kouří. Pokud ti připadne, že kuřáci se roztahují, uvědom si, že v kuřáckých hospodách. V nekuřáckých jsou na rozdíl od tebe ochotni pochopit, že se tam nekouří. Zajímalo by mne, kdy se začneš tlačit na dámské WC, protžože se tam roztahují ženské a ty máš jistě PRÁVO. A jestli ti vadí tykání, věz že člověku s názory malého dítěte, "JÁ TO CHCI" vykat nebudu.

+4/0
7.6.2013 12:27

M55a69r56t90i14n 71P67e45c90i21n42a 4861813

Váš příklad je hodně mimo.

0/−4
7.6.2013 15:24
Foto

V71l54a89d51i21m12í38r 23V72o73l22k75o 6620492617599

já bych řekl, že sedí;-)

+3/0
7.6.2013 15:27

M94a65r52t84i52n 20P58e41c33i51n97a 4141893

Mimo mísu.

0/−4
7.6.2013 15:30

V31á52c93l74a12v 84G93r90o52s 4164379358533

Mno, moje restaurace by byla jen moje a vy byste do ní nesměl....nemám rád militantní lidi ...restaurace opravdu nejsou  a nikdy nebudou pro všechny...každá je stavěna s jiným záměrem a tudíž do každé chodí jiná sorta lidí - to platí i o rozdělení na kuřácké a nekuřácké. Mimochodem já nekouřím...jen nejsem nenávistný.

0/0
21.6.2013 18:09

V15l17a95d94i48m28i82r 91S79o62u11k63a39l 4720491981306

Se tím smradem udavte..v zahraničí to funguje a chválí si to všichni, neschovávejte se za rodiny s dětmi a zaplivané čtyřky. Zahulené hospody jsou hnus a přežitek, kterého se zbavíme pouze tak, že ho zakážeme plošně. tečka

+6/−6
6.6.2013 21:58
Foto

V68l18a62d21i87m78í30r 32V56o21l36k15o 6880582557889

zakázal bych Soukaly......otravují vzduch na netu;-D .....víte, já si taky užiju hospod bez kouře, vyhovují mi. .....jen nejsem takový arogantní trouba, abych měl nutnost vedle té mé hospůdky nekuřácké, za každou cenu zakazovat tu zaplivanou čtyřtičku těm, co ji chtějí.;-)Rv

+6/0
7.6.2013 8:56

V14á91c74l48a52v 88G96r50o60s 4584139948543

a plošně bych zakázal i sex, jezení smradlavých sýrů a kamarádství se Soukalem..

0/0
21.6.2013 18:11

R43a76d40i79m 64S36m16i12t96k93a 2809906161882

V principu pravda, když chce někdo kouřit, tak prosím, ale ať neotravuje s cigárem na jakémkoliv veřejném místě, ale ať kouří doma nebo třeba v těch kuřáckých hospodách - pak ok...

Ale:

1) Ať si kuřáci sami platí ze svého drahou léčbu rakoviny plic a jiné kouřením způsobené nemoci... stejnou logiku uplatňují např. pojišťovny - silného kuřáka na rakovinu plic nepojistí...

2) Nevidím důvod, aby jakýkoliv kuřák pobíral jakékoliv sociální dávky - když má někdo na cigára, tak má na i na jídlo a na ostatní...

Asi by se toho našlo víc...

Často jsem býval pracovně v Irsku, kde to kouření zakázali a 99% všech obyvatel včetně kuřáků si to chválí...

+5/−6
6.6.2013 18:42
Foto

V71l93a86d87i86m61í20r 49V75o97l47k71o 6640232187779

oni si v průměru spotřební daní platí víc než spotřebují.....díky kratšímu dožití (a tím i výrazně nižšímu "odběru" z důchodového systému, který je finančně větší zátěž dokonce než zdravotnictví) a faktu, že zdaleka ne každý kuřák má rakovinu plic....a ne každá rakovina plic je od kouření.......jsou pro státní rozpočet plus.....ale inženýři lidských životů to neradi slyší.;-)

+4/0
7.6.2013 8:58

E20v48a 50K67o29l14l34a17r94o77v64a 4825242308809

Jen bych chtěla (slušně a bez militantní agrese) podotknout, že v zemích, kde je kouření v restauracích a hospodách zakázané, je tam stejně plno (viděla jsem to třeba v Anglii, Španělsku a USA).

Taky bych byla pro zákaz kouření, ale spíš jen proto, že většina obyvatelů si to přeje ( skoro 80% viz dole).  Respektuji vaše práva, ale taky si myslím, že menšina by neměla diktovat většině, hlavně v takové polarizující záležitosti.

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/178202-tri-ctvrtiny-naroda-chteji-koureni-v-restauracich-vystavit-stopku/

+7/−6
6.6.2013 18:30
Foto

V60l64a11d44i40m20í81r 14V56o82l77k63o 6320122537879

plno je v těch hospodách, co přežily....v UK krachly desítky procent podniků!!! Pro jejich majitele, kteří třeba ručili svým majetkem, zaúvěrováni, celkem fajn....změnit pravidla uprostřed hry.;-)Rv

+4/−2
7.6.2013 9:01

V65o43j77t88ě56c83h 20T21r17l21i71c66a 4166111555471

Je to tak, v UK krachlo od zavedení smoking banu 9.000 z 55.000 hospod, o práci přišlo 100.000 lidí...

http://www.thecommentator.com/article/2445/biased_bbc_curious_case_of_the_forgotten_smoking_ban/page/2

+4/−3
7.6.2013 9:14

V41o67j36t88ě60c65h 35T10r56l26i48c24a 4416481895391

http://www.thecommentator.com/article/2445/biased_bbc_curious_case_of_the_forgotten_smoking_ban/page/1

+2/−3
7.6.2013 9:15

E15v30a 79K71o13l23l68a88r96o94v43a 4845722508469

Vazeny p. Volko. Dekuji za prispevek.:-)

Puby se zaviraly i do zakazu koureni, a hlavne to zacalo pedalovat spolu s recesi. Desitky procent je prece trochu moc ;-).

Celkem je jich asi 57000, jesli se 1000 navic zavrelo kvuli zakazu koureni, tak to je asi 1.75% extra rocne.  To jesli se ignoruje recese (to jest lidi maji min penez na alkohol, ktery je v UK dost drahy ). (To je z informace poskytnute p.Trilcou - dekuji.) a taky dan na pivo se zvetsila o 42%(!) v 2008.

Coz nemeni fakt, ze ty co zustaly jsou lepsi a plne. Osobne vim o jedne hospode, co se zavrela asi v 2008, ta kulhala uz nekolik let, a byl to pekny svinarnik. Bych rekla Darwinismus v akci :)

Lide si libuji, a to i moji znami kuraci.

Jinak je mi kuraky lito - kope do nich uplne kazdej, tak se nedivim postum na tehle diskuzich. Me by napriklad ale uplne stacila dobra ventilace a/anebo dobre rozdeleni mezi mistnosti. Jsem si jista, ze nejaky kompromis existuje, ale vypada to ze to bude jen tak ci jen onak, coz je skoda. Pax.

+2/−1
7.6.2013 11:36
Foto

V29l92a27d96i95m12í95r 71V27o29l46k50o 6650532157899

Mě taky stačí stavební oddělenost.....z nových nekuřáckých mám radost.....nemám zkrátka oblibu v zásazích státu tam, kde to stejěn trh vcelku úspěšně řeší (nekuřáckých samovolně přibývá snad v celé republice)

+3/0
7.6.2013 11:45

E36v48a 68K53o46l21l57a52r97o82v63a 4485232468419

"nemám zkrátka oblibu v zásazích státu tam, kde to stejěn trh vcelku úspěšně řeší "

To je zajimava otazka.  

Ted uz ne o koureni v restauracich atd, spis teoreticky:

 jaka by jste definoval kriteria toho, ze trh neco uspesne resi nebo ne, a kdy by stat mel zasahovat. Evidentne, stat existovat musi, jinak by byla anarchie, takze otazka je spis kde je hranice.:-)

+1/−1
7.6.2013 13:54
Foto

V81l59a29d45i27m68í30r 70V92o63l64k35o 6660222857309

však ano.....asi bych lépe snesl, kdyby na potravinách s  náhražkami byl nápis jako vrata "pozor náhražka"....na sýru, který není sýr, špekáčku, co neobsahuje standardní (a rozumný standard nebyl problém dříve ani dnes) podíl masa, a na všem, co se prokazatelně snaží vydávat za výrobek, kterým není a je obtížně rozlišitelné a někdy vůbec. 

Zde by stát pomohl.......a další příklady určitě najdeme. Určitě nejsem proti kontrolám hygienických podmínek (rozumných, ne svatou inkvizici).....atd.

I nekuřáckou ochranu chápu, na zastávkách, v budovách institucí, atd. to chápu....dokonce i po dobu oběda v kuřáckých to chápu. Ale aby NESMĚLA EXISTOVAT ŽÁDNÁ hospůdka pro kuřáky???? To je prostě zjevně pitomost a totální netolerance.;-)R^

+3/0
7.6.2013 14:37

M29a52r57t31i36n 29P51e63c64i54n13a 4591643

Problém je v tom že stačí aby si v jakékoli hospůdce zapálil byť jeden kuřák a pak je už jen a pouze pro kuřáky. Takže ať si kouří někde, kde nikoho neotravují a restaurace nechají laskavě nezakouřený.

+1/−3
7.6.2013 15:33
Foto

V29l46a51d80i11m76í30r 94V60o50l35k10o 6810562667269

Vy jste jak navedený....vyžadujete, aby vše bylo přizpůsobené jen vám....;-) varianta, každému to jeho vám prostě přijde nemožná....Já já já já já;-)

+2/−1
7.6.2013 15:49

E91v14a 93K76o55l43l95a59r80o85v78a 4985642268809

Uplne souhlasim s tim, ze stat by mel zajistit plnou informaci na potravinach. Jedine je mozne vybrat spravne, jesli potrebne informace jsou lehce dostupne a spravne.

"Ale aby NESMĚLA EXISTOVAT ŽÁDNÁ hospůdka pro kuřáky" 

To je ale trochu radikalni, myslim si, ze to nechce uplne nikdo.

Problem vidim v tom, ze ani jedna skupina nechce ustoupit ani centimetr, pri tom je mozne vymyslet dostatek rozumnych kompromisu.

Zajimavy priklad je treba v Arizone. Nevim jesli by to fungovalo tady, ale...

Koureni je tam zakazane skoro vsude, krome podniku, pro ktere je 50%+ prijmu od prodeje cigaret. Takze je tam plno kavaren, a mensich jideln, kde se huli jak v komine, nekuraci tam nelezou, a kuraci maji kam jit posedet a pri tom si koupit ruzne a zajimave cigarety.

0/−1
7.6.2013 16:37
Foto

V26l48a68d25i43m69í74r 26V86o85l48k72o 6850412387319

i to je jedno z řešení...jestli nejlepší neumím posoudit

+1/0
7.6.2013 20:46

P34e74t17r 30K58o53l77á77ř 4508465865648

Jen kuř brouku, jen kuř

Dostanu Tě k filmu

+6/−2
6.6.2013 15:29



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.