Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Mně to nevadí. Ta socha je hezká a někdo ji musel zaplatit a patrně stojí na soukromém pozemku. Tak co? Znám hodně ošklivějších.

5 2
možnosti
ZK

Vaše starosti na moji hlavu.

7 2
možnosti
VT

no, náboženská svoboda v praxi, ještě si křesťané nezvykli?

4 6
možnosti
JP

Navrhuji na protějším břehu vztyčit sochu Nadsamce ÓM.. ;-D

Jinak velice kvalitní blog, je fakt že v naší pseudoateistické  společnosti není tato socha nebezpečná, jen hóódně bizardní...

13 1
možnosti
VT

víc mě sejří socha toho hochštaplera a šarlatána jana husa

4 6
možnosti
PK

P57a16v55e40l 46K44u62l18a

11. 6. 2013 19:53

Oni tam chtěli dát našeho prezidenta, ale on se prý furt tak naklání, že se báli, že do té vody skecne :-)

16 4
možnosti

Ta socha se mi líbí, má něco do sebe  a je asi jedno, koho představuje. Kdyby mi někdo pověděl, že je to socha prvního pražského převozníka, nebo Járy Cimrmana, nezáleželo by mi na tom a obávám se, že většina lidí netuší, kdo Srí Chinmoy byl, nebo je jim to jedno. Socha je pěkná a umístění taky.

9 2
možnosti
PK

Skvělej blog R^

A že je za instalací sochy Meda je příznačné.

12 2
možnosti
PK

P15a58v37e94l 11K57u75l70a

11. 6. 2013 19:50

A co je na tom příznačného, smím-li vědět? 8-o

3 2
možnosti
OK

mne i tenhle obscenni "guru" pripada normalnejsi, nez "vedecky" atheismus, co do mne komuniste na zakladce, stredni i na fakulte hustili.

6 7
možnosti
JK

Kde to zavání výplachem, tam je zle.

Výplach sektou je jako když vám toho (kamaráda, či jinak blízkého) člověka vezme zákeřná nemoc mozku, nebo drogy. Sice vás pozná, ale mluvit normálně už s ním nemůžete...

5 4
možnosti
LB

Výborně. To krásně ilustruje ten náš Kocourkov.;-D;-D

7 1
možnosti
JK

Tihle "guruové" mají živnou půdu všude. Tady to v tomhle směru nevidím zase tak dramaticky.;-)

1 1
možnosti
TS

Srí řídí Medu? No nazdar! ;-D

10 1
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4078x
Vizionář, kontrarevolucionář, kulinář, bohoslovec, hvězdopravec a byrokrat.