Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K35a27t42e66ř57i27n38a 86T72y69c67o68v33á 9320301236275

máte pravdu v tom, že jistě existují poučení a vzdělaní lidé, kteří prospívají spoustě ostatních. nicméně je pravda i to, že manželky politiků, neupotřebitelné děti týchže a jiných vlivných, milenky známých potřebují korýtka financovaná státem, kde není měřitelná účinnost jejich práce... nemám ráda církev svatou katolickou, nicméně je pravda, že v jejích řadách působila spousta lidí, kteří byli velmi užiteční, někdy až existenčně, obyvatelstvu v místě svého působení. tak nějak mám pocit, že je to o lidech, kteří chtějí sloužit ostatním a hledají si formu, jak to doba a politický systém dovolí. a pak jsou ti druzí, kteří rychle pochopí, že by to mohl bejt dobrej kšeft

0/0
30.9.2013 1:31

Z57d96e51n49ě50k 92S55t91r33n73a40d 1435290956399

Možná je problém v tom, že u nás téměř neexistují soukromí mecenáši. Kdyby každý multimilionář založil jednu nebo několik nadací, jak to bývalo zvykem za první republiky a jak je to stále zvykem na západ od nás, ztratili by křiklouni hlavní argument, že je to všechno financováno z jejich daní (nejvíc křičí zpravidla ti, kdo toho státu odvádí naprosté minimum). Jak by bylo krásné, kdyby každý zbohatlík založil například stipendijní nadaci, která by umožnila vystudovat talentovaným dětem ze sociálně slabých rodin.

Dalším problémem je, že mezi neziskovkami a občanskými sdruženími se skutečně nacházejí i vykukové, co celý systém zneužívají. Zde selhává stát jakožto donátor. Měl by přísněji kontrolovat, zda jsou dané prostředky vynakládány efektivně a v souladu s původními záměry.

Na závěr bych chtěl vyjádřit velikou úctu těm, kdo se snaží pomáhat, často i zadarmo a v rámci svého volného času. Dokud jsou takoví mezi námi, není to s naší společností tak zlé.

+1/0
25.9.2013 21:41
Foto

V73l90a36s40t31a 92H34u19r95t68o58v68á 8489733413579

Děkuji za přínosný článek. R^ Z reakcí některých diskutujících mi běhá mráz po zádech... Zvláště z těch, které volají po rychlém řešení.

+2/0
20.9.2013 17:49

J45a35n 70R34á66ž 1839543844340

Beze slov

http://andrejruscak.blog.idnes.cz/c/361760/O-Romech-v-Norsku-aneb-problematicke-souziti-i-na-Severu.html

+1/0
20.9.2013 0:18

J85a74n 34R52á97ž 1539523724370

Jsem pro neziskovky...ale:

Mají být financovány výhradně ze soukromých zdrojů a stát jim má dát daňové úlevy. Tak to funguje v civilizovaném světě.

Neziskovka, která je financována z veřejných zdrojů a spotřebuje 60 a více procent na vlastní provozní režii , což je většina "neziskovek",  je jen žábou na prameni veřejných finanací. A je jedno jakou bohulibou činnost má ve své náplni. Typickým příkladem jsou neziskovky, které mají v náplni tak zvané začleňování. Stát na ně dává ročně cca 1,7 miliardy a že by někoho začlenily? Ani náhodou!

+4/0
20.9.2013 0:06

R94o41b94e89r90t 33J32. 86H55ř80e90b33í17č27e90k 9269945184

Díky všem za reakce! Nemám bohužel moc prostor odpovídat jednotlivě, ostatně to nejdůležitější zde napsaly dámy Prasličková a Mojžíšová, nemám moc co dodat. Ono cokoli dodávat by bylo asi i zbytečné - když někdo prostě VÍ, že jsou to vyhozený prachy, že mají neziskovky zájem zachovat bordel (tahle schopnost jasnozřivě vidět jiným lidem do hlavy mě zaujala asi nejvíc), že se dotace přidělují bez kriterií měřitelnosti úspěchu, tak o čem potom debatovat, že? Ostatně i o téhle síle osobního přesvědčení, které si vystačí bez znalostí reality, článek byl.

+5/−2
19.9.2013 22:22

P58a71v72e89l 46K51u15r44a27l 5101664960250

No vzhledem k tomu že jsem neviděl že by jediný projekt který byl neúspěšný byl ukončen a jeho financování zastaveno kdekoli ve státní správě nebo Unii...

Spíš bylo "řešení" ve stylu "když už sme do toho nacpali miliardu a nefunguje to, tak na to dáme ještě půl miliardy, ono to přece musí fungovat" po roce zase, "Už sme v tom utopili miliardu a půl, tak to přece nemůžeme nechat zkrachovat., přihodíme dalších 500 milionů." 

naprostá neschopnost státní správy, politiků a příspěvkových organizací veřejně přiznat totální selhání vlastních snah a neúspěch a ukončení činnosti po tomto neúspěchu je očividná. A když už náhodou něco někde skolabuje protože už je to fakt očividné tak zítra vznikne organizace nová a zkouší to samé.

Děkuji pěkně ale z tohohle systému je mi na zvracení. Zastávám názor jednou a dost. Pokud něco nefunguje jednou nemá cenu to zkoušet znovu.

+6/−1
19.9.2013 22:47

R15o94b20e78r98t 61J54. 43H47ř11e78b38í73č92e10k 9789575424

Víte, ono to, že vy o něčem nevíte, případně jste to neviděl, ještě neznamená, že to není. Týká se to nejen těch případů pro neúspěch ukončených projektů a následně odebraných dotací, ale spousty dalších věcí, o nichž jste tu dnes psal zrovna vy.

+3/0
19.9.2013 23:03

P36a13v45e93l 11K64u14r94a53l 5831554150320

Hezké a byl by někde seznam pro neúspěch (jakýkoli- nedodržení termínu, překročení rozpočtu) ukončených projektů?

Já sem za poslední roky viděl jenom zrušení S-karet.... a upřímně... výsledek odebraných dotací je jenom že instituce musí prachy vrátit ale nemá je... no tak kdo to za ní zatáhne? (někdo totiž musí...) stát.

Uveďte mi nějaké příklady kdy stát a dotované instituce veřejně přiznali své totální selhání, ukončili projekt a do minuty do něj přestali proudit další peníze. Já skutečně žádný kromě S-karet nenašel. Když už tak se obvykle věc zamete po tichu pod koberec aby to někdo mohl za půl roku zkusit zase.

+2/0
19.9.2013 23:16
Foto

K29a57r64e85l 38B95o47h91á63č49e73k 1211707936614

Nevím, jak to funguje, ale zkusil bych třeba - co se týká dotovaných neúspěšných projektů - oslovit písemně všechny úřady ROP s takovým dotazem :)

+1/0
20.9.2013 7:23

J71i57ř15í 65P68l67a40v93s79k21ý 9930556741149

ja proste VIM, ze extremistickym spolku typu romea, automat, oziveni a  podobne bych ze sveho dobrovolne nedal ani korunu ... at klidne funguji, ale at pritom nechaji na pokoji me, i moji penezenku.

+2/0
20.9.2013 8:08

M18o70n87i41k78a 58R79o19l17l71o81v20á 5503722626705

Mylím,že proti neziskovkám,které se věnují cikánům by nikdo ani nepípnul,kdyby je cikáni opravdu využívali a byl vidět pozitivní výsledek.Ale mě připadá,že oni prostě nechtějí jakékoli zařazení se do normálního života a ještě si stěžují,že se pro ně dělá málo.A opravdu mi bylo špatně,když jsem dnes viděla jak kličkují mezi auty.Lítali po přechodu,ale na červenou a tady se jezdí celkem rychle a fakt byl zázrak,že žádného z těch kluků nikdo nesejmul.

+6/0
19.9.2013 21:12

M82o40n69i52k32a 94R78o89l46l63o88v62á 5833742446505

Myslím;-)

0/0
19.9.2013 21:13
Foto

V72á86c54l78a85v 78J90i44n80d62r50a 7420823585276

Radši nemyslete a buďte hezká. Nevím, kde jste přišla na tu blbost, že cigáni služeb neziskovek nevyužívají.

+2/−2
20.9.2013 10:01

F67r40a19n37t62i84š31e80k 22V90í97t93e24k 6690260347419

Máte pravdu - využívají je do mrtě. Ostatně, už jsem ten odkaz níže dával:

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/161907-liberecke-romske-sdruzeni-ma-vratit-dotaci-26-milionu/

0/0
20.9.2013 17:06

M37o40n47i62k27a 83R84o13l48l35o70v69á 5543462166875

I sebechudší rodina má na vodovky či modelínu za pár korun,v nejhorším si odpustí jedny cigára,jde o to zda rodiče mají zájem se dětem věnovat a hrát si s nima,nebo je vyhnat na ulici ať se zabaví jak chtějí.Dnes odpoledne jsem jela domů a na rušné Plzeňské ulici na Smíchově si pár cikánských dětí kopalo s míčem,podotýkám,že ho kopali přes ulici.Zatrnulo mi,když jsem slyšela brzdy a autobusák to zahamtnul kousek od kluka,který šel pro míč na vozovku.

+4/0
19.9.2013 20:40
Foto

T46e31r32e74z46a 80P65r50a16s42l86i86č83k76o73v64á 7382182153516

To máte pravdu, ale když ten zájem nemají, připadá mi super, že si dítě může chodit modelovat, malovat atd. například do nízkoprahového klubu. Článek přece neobhajuje rodiče, kteří se nevěnují dětem, ale organizace, které se to snaží napravit.

+4/0
19.9.2013 20:48

P20a64v50e55l 33K34u24r58a60l 5211664540910

Marná snaha dokud ty děti uvidí že jejich rodiče naprosto absencí jakékoli činnosti přežijí.

+4/0
19.9.2013 20:53

L16a77d48i93s58l94a55v 74N96á56d83v96o96r28n71í61k 6164405467406

..problém je v tom že tyto oraganizace ve skutečnosti vůbec nemjí zájem aby se něco změnilo.....jim vyhovuje stávající bordel...protože tak stále bude ruka páně státu pro neziskovky otevřená....:-(....bylo by super...kdybyste vystrčila nosánek ze své super ulitky do běžné reality.....

+6/−1
19.9.2013 20:53

M63o76n80i80k75a 51R22o65l16l88o93v74á 5423942776975

Ale ta snaha je nějaká marná.................

+3/0
19.9.2013 20:55
Foto

J35o69h78a23n58a 76U22l17r65i58c35h15o52v96á 9547794301

R^objektivní a přínosné...díky:-)

+4/−2
19.9.2013 19:03

F23r37a39n95t67i27š17e81k 89V67í17t61e18k 6640110507729

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/161907-liberecke-romske-sdruzeni-ma-vratit-dotaci-26-milionu/

+2/0
19.9.2013 18:33
Foto

Š35t45ě61p32á81n 85B63i72c24e26r25a 6179232198446

Pokládám všechny tyhle programy za příležitost pro vylulané jak přijít k penězům.

+5/−2
19.9.2013 18:21

T23i54n28a 67S47o11l67a51n71o41v68á 4187142552566

Kvalitní informace, jako vždy :) R^

+6/0
19.9.2013 18:20

D93a34n63i79e70l 18K28r96o40n50e74r 7324524116917

Jedna z veci, ktere lidi na pseudoneziskovkach (princip, ktery v clanku zminujete ohledne povolani remeslniku rozhodne nijak nesouvisi s neziskovosti, naopak je ciste komercni) stvou, je jejich postoj. Neziskovky zaujaly takovy postoj, ktery je proti jakemukoliv pokroku reseni problemu, protoze pri integraci Romu se bez represe NEOBEJDETE...jeste jednou NEOBEJDETE...Nikdo na svete mi nenamluvi opak, protoze situaci okolo Romu velmi dobre znam. Pseudohumaniste rvou, ze politici nic pro integraci Romu nedelaji, ale kdyz se objevi schopny politik, ktery se snazi s tim neco delat, je oznacen za rasistu a pseudoneziskovky proti nemu broji, spojuji se a utoci na nej...Je to logicke, nechteji aby byl problem jednou vyresen a oni tim prisli o kseft. Pokud budete pokracovat v tom, co delate, mate prakticky jistotu, ze budete mit stejnou praci za 5, 10 nebo 200 let, protoze doucovani, krouzky a zajmove aktivity nikdy nedokazi systemove vyresit ten problem, ktery s Romy je a bude...

+6/−1
19.9.2013 18:17

P73a75v57e72l 48K63u45r43a12l 5701674930890

Bez represe (a pokud možno rychlé a bolestivé represe) se neobejte při integraci i toho nejspolečenštějšího vlka do smečky.

+3/0
19.9.2013 18:52
Foto

A90d23é77l58a 27M67o32j89ž52í43š48o36v93á 9567863264726

Pletete se:) Dokud jsme dělali jen integraci lidí ze sociálně vyloučených lokalit, tak tam stejně bylo asi 20 procent neromů a od té doby, co máme i dluhové poradenství a primární drogovou prevenci v rámci těchto programů, tak je to zhruba půl napůl:)

+2/0
19.9.2013 20:14

P77a25v50e78l 66K91u59r41a17l 5921584890610

Nejlepší metodou drogové prevence by bylo nechat feťáky umírat a hnít ve škarpách bez jakékoli pomoci. Pěkně na očích všem ostatním a zejména dětem.

Zcela veřejně viditelné následky toho co si píchají do žil, a čím si likvidují mozek by odradili valnou většinu populace, a u zbytku s tak významnými sebedestrukčními tendencemi že by ignorovali i tak přímé pozorování by to pro genofond lidstva neznamenalo podstatnou ztrátu. Hlavní výhoda by byla že své sebedestrukční geny nebudou šířit dalším generacím.

Ukazujte na základkách ohnilé nohy bez masa, zhnisané rány po jehlách, plísně feťáků ze ztráty imunitního systému... uděláte pro prevenci 100x levněji 100x víc než současnými stupidními snahami o vysvětlování něčeho co stejně nemají šanci pochopit.

+8/−1
19.9.2013 21:09
Foto

Z18d12e24n38ě15k 27M72a25t15u84š78k11a 7318426195456

http://neviditelnypes.lidovky.cz/okamura-v-politickem-hytlaku-djm-/p_cirkus.asp?c=A130918_210924_p_cirkus_nef

0/0
19.9.2013 18:08

P53a16v57e27l 39K91u52r52a20l 5341314270270

A jaké jsou měřitelné VÝSLEDKY těch neziskovek?

Já žádné nevidím. NIKDE. A pokud už tak je to maximálně na úrovni jedinců což je výsledek absolutně neodpovídající vynaloženým nákladům na ty neziskovky.

Co je třeba udělat je povinně v okamžiku kdy se veřejné peníze rozdávají stanovit exaktně kritéria hodnocení úspěšnosti projektů a pokud jedno jediné kritérium nebude někdy v nějaký čas splněno má být projekt označen za selhání a zadokumentován aby se už nikdy v budoucnu na podobný pokus už nikdy v budoucnu nevydala ani koruna.

+9/0
19.9.2013 17:26
Foto

A20d73é72l98a 90M34o45j22ž64í51š69o52v56á 9727393714766

Dobrá. V tom případě by byly bez dotací nejen integrační programy, ale i léčebny pro psychicky nemocné, stacionáře, léčba závislostí a vůbec všechno, kde se pracuje s lidskou psychikou jako nezávislou proměnnou veličinou. :) Nerada to říkám, ale tohle prostě nezměříte. Nicméně pokud by jste chtěl měřitelné výsledky těch neziskovek, co dělají integrační programy a ne etnoemancipaci, tak se prosím podívejte třeba do oblasti humanitární pomoci. Nejbližší vám pravděpodobně budou povodně ČR. Ty, které dělají integrační programy totiž zdaleka zpravidla nedělají jen toto ;-)

+5/−1
19.9.2013 17:39

P44a59v50e95l 62K85u10r72a31l 5251594700280

Lidská psychika je zcela exaktně měřitelná věc. Lidská mysl jsou jenom elektrochemické gradienty prohánějící se po neuronech a neuritech podle toho jestli je zrovna v mezeře mediátor a nebo ne... 1/0... vzruch tudy projde a nebo neprojde.

U psychicky nemocného si ovšem můžeme přiznat že nejsme schopni jeho mozek opravit do stavu tak aby umožňoval jeho existenci ve společnosti a měřitelný výsledek si stanovit jako že pacient je naživu a zároveň je oddělen od společnosti kterou už tak neohrožuje.

Opět u povodní lze naprosto v pohodě definovat výsledek- pár domů se opraví- distribude jídla bude po definovanou dobu naplněna, nikdo neumře hlady.

Neochota si v "sociálních vědách" stanovovat měřitelné výsledky naprosto neznamená, že to není možné. Právě naopak- psychochologii a i sociologii jde zcela snadno provozovat jako exaktní vědu plně popsanou matematickými zákonitostmi.

+2/0
19.9.2013 18:39
Foto

A79d94é55l97a 93M20o15j11ž40í17š72o33v87á 9637873734816

Vy jste se nepokoušel o přijímačky na psychologii a nestaral se o duševně postižené, že? Lidská psychika jednak není zcela exaktně měřitelná, to tak na 70 procent. V mém  příspěvku jde hlavně o to, že na lidskou psychiku působí celá řada faktorů, které nezmění ani terapeut, ani sociální pracovník. Funguje to totiž celé na úplně stejném principu "terapie"versus sociální prostředí versus geny. Pokud by se praktikoval váš systém přidělování dotací, tak přijde o financování všechno tohle. Neochota není neochota, to je prostě fakt, že to nefunguje a nemůže fungovat jako v tržním hospodářství. Nehledě na to, proč neochota?? Jste normální? Víte, co je státní grant či dotace a že se to nemůže použít na nic jiného, tím méně osobní obohacení a či z toho udělat zisk organizace? Víte vůbec, že ta organizace zpravidla o peníze žádá s podrobným popisem projektu a co zbyde si nesmí nechat a vrací to?? No..teď nemluvím konkrétně k Vám, ale obecně, ale je fakt zajímavé, že kdekdo ví, že nějaká nevýznamná organizace kterou vedl Rom pan Bílý a nedělala vůbec integrační programy, ale praktikovala etnoemancipační cestu se dopustila dotačního podvodu. Chtěla bych upozornit, že je chytili.Jenomže zpravidla nikdo z těch, kdo to s oblibou používají už nezná rozdíl mezi integračními programy a onou etnoemancipační cestou. A už vůbec neví, že se tím zabývají úplně jiné organizace, jako třeba ADRA, Charita ČR, Člověk v tísni a ty toho dělají dost možná úplně nejvíc. Nicméně vraťme se k tomu co píšete, proč jako neochota:) Z toho nemůže mít nikdo žádný zisk, protože co se s těmi penězi dělá se velmi důkladně kontroluje. Třeba my máme nějaké auditory v baráku neustále. Není motivace být neochotný, protože pokud by se zrušil přísun peněz na programy sociální integrace, tak tyhle organizace toho dělají asi desetkrát tolik a budou existovat i bez toho.Proč tedy neochota? Není to náhodou spíš vaše neochota o těch věcech vůbec přemýšlet, přemýšlet o tom, jestli neexistuje jiný úhel pohledu?

+3/−1
19.9.2013 20:09
Foto

A28d22é80l42a 89M70o75j31ž56í87š72o36v68á 9187853514466

No..aby tu nedošlo k omylu, tak tu neagituju za někoho. Celý server považuji za "polobulvár" a zdejší diskuze dávám seroizností na roveň diskuzím v hospodě 3. cenové;-D Pro srovnání, třeba Novinky jsou 4.cenová a tam nelezu;-D;-D Prostě k tomu jen cítím potřebu něco říct a protože asi vím víc, než většinová populace, tak mi to, co tu zní zní asi jako houslistovi děsně falešná serenáda a nedá se to vydržet;-D;-D

+1/−1
19.9.2013 20:12

P70a73v95e58l 77K29u65r75a14l 5521764710740

JAkýkoli grant a nebo dotace ovšem musí mít definované měřitelné výsledky. A nebo prostě přiznat že tohle jsou peníze na experiment který vyjít může a nemusí.

to má alespoň jednu pofidérní výhodu- když bude zaznamenáno jakého výsledku se chtělo dosáhnout pak je možné to použít jako referenci pro příště a prostě dalším říct "Máte smůlu, tohle už se vyzkoušelo a nepovedlo se to."

Z toho nemusí být zisk, ale musí být exaktně definovaný výsledek a kdy se ho má za dané peníze dosáhnout. A pokud ne tak konec a od dalšího dne ANI KORUNU!!!!

+4/0
19.9.2013 20:56
Foto

V31l22a97s49t96a 46H88u84r89t34o78v76á 8479323413749

... to mi přijde úsměvné až k pláči, to volání po "exaktně definovaných výsledcích"... Nejde jen o dotace, které dnes čerpá kde kdo a snad na úplně všechno, ale celkově o práci neziskovek. Totiž těžko říct, jestli třeba už účast dítěte v nízkoprahovém zaříjení je možno brát jako úspěch... Anebo ta práce v rodinách - když dítě s odřenýma ušima nepropadne - je to výsledek? A nejen v této oblasti, ale i jinde v práci neziskovek, ty výsledky jsou ... těžko měřitelné. Lidé v domovech pro seniory i přes všechnu péči nakonec umírají, bezdomovci se z ubytoven vracejí ke svému tuláctví a v zimně umrzají, manželé se i přes docházení do poradny nakonec často rozvádějí, ženy z azyláků míří zase zpět ke svým násilnickým partnerům a postižení se ve stacionářích nenaučí mnohdy vůbec nic...  Takže ANI KORUNU, že ?

+1/0
20.9.2013 18:32

V70l97a86d81i50m92i23r 77T32ů49m91a 3253661854

Domnívám se paní Mojžíšová, že to co tvrdíte je hodně špatné. Vy o tom něco víte a ti co s Vámi nesouhlasí diskutují na úrovni 3. cenové. /Dle Vás/

Ovšem chcete aby stát na tyto neziskovky bohatě přispíval. A tedy aby potažmo od těch, jejichž názory pohrdáte vybíral peníze pro Vás.

To považujete za správné?  Názory diskutujících pohrdáte a nedají se vydržet a Vy jediná máte pravdu. A toto říká člověk, který chce od ostatních finační příspěvky? Upřímě myslíte si, že se pro své povolání hodíte?

+2/−1
20.9.2013 9:46

J28i98ř58í 81P65l60a37v28s21k48ý 9610606801499

uprimne, on bude mit postoj madam mojzisove velmi pravdepodobne cosi spolecneho s tim, cim se raci zivit ... coz je, kdo by to byl rekl, prave "prace" v neziskove organizaci.

0/0
20.9.2013 11:33

V26l81a40d96i34m10i42r 54T88ů89m33a 3383971304

No právě proto jsem to napsal. Ona potřebuje peníze od lidí, jejichž názory pohrdá a nemůže je ani poslouchat. Protože tito lidé nesdílejí její názory. Nepřemýšlí zda jsou tyto názory dobré. Ona se domnívá, že tomu rozumí lépe a ostatní jsou hloupí nimandi. Ale konkrétní výsledky neukáže a lidé přesvědčit také nedokáže. Dle svého uvažování proto, že jsou to nemyslící hlupáci nerozumějící problému.

Nemyslím, že člověk, který takto uvažuje může pracovat a pomáhat lidem.

Kdysi tak uvažovali inkvizitoři. Já mám pravdu, že země je středem vesmíru a kdo tomu nevěří s tím zatočím. Taky si určitě nysleli, že to dělají správně.

0/0
20.9.2013 18:01

P26a56v53e73l 28K13u16r79a28l 5641664800460

To me, the universe is simply a great machine which never came into being and never will end. The human being is no exception to the natural order. Man, like the universe, is a machine. Nothing enters our minds or determines our actions which is not directly or indirectly a response to stimuli beating upon our sense organs from without. Owing to the similarity of our construction and the sameness of our environment, we respond in like manner to similar stimuli, and from the concordance of our reactions, understanding is barn. In the course of ages, mechanisms of infinite complexity are developed, but what we call "soul " or "spirit," is nothing more than the sum of the functionings of the body. When this functioning ceases, the "soul" or the "spirit" ceases likewise.

Nikola Tesla, 1937.

Lidský mozek (ostatně jako celé tělo, a celý vesmír) není nic jiného než stroj. Složitý, ale přesto stroj. Programovaný genetikou a prostředtím, a částečně tvárný. Ale ta tvárnost s věkem značně klesá. Pokud je mládě (jakékoli, je jedno jestli pes,vlk prase a nebo člověk) nějak od mala programováno je program prakticky nemožné změnit.

Nepovedlo se to ani severokoreicům a severovietnamcům s jejich válečnými zajatci a to byli ochotni nasadit mnohem extrémnější prostředky než kdokoli dnes.

+2/0
19.9.2013 21:13
Foto

A51d85é48l29a 89M21o72j60ž50í19š94o89v65á 9527723194676

Není co dodat. Pěkný popis integračních programů, které dnes spousta lidí zaměňuje s etnoemancipační cestou. Což je asi i vysvětlením, proč když existují stovky organizací a tak dále a tak dále. Tyto programy, které popisujete rozhodně neprovozují stovky organizací. Řádově maximálně desítky a to bychom se možná ještě vešli do padesáti:)

+4/−1
19.9.2013 16:35

O57n36d61ř17e12j 64F93i87l42i76p43c46z63y75k 8404533628891

Děkuji za pěkná článek.:-P

+2/−1
19.9.2013 16:32

O68n50d70ř43e27j 35F68i74l47i58p82c61z60y42k 8694593168391

pěkný

0/−1
19.9.2013 16:32

J28a39n 49F30r53o40l56í44k 6396240865434

Pěkný, pěkná, pěkné, ale kde jsou výsledky? Taky by mě zajímala činnost konkrétních, námi placených sdružení např. Romale.

+4/0
19.9.2013 16:37
Foto

V63á46c12l62a14v 68J96i24n18d36r47a 7360273445156

Romale byl pořad v televizi...

+2/0
19.9.2013 16:43

L79a26d11a 75Z13a68p10á34l33e49n47á 5968391858824

Proč tedy nastávají bouře ve městech a místech, kde se vyskytuje romská menšina mezi majoritní většinou. Když už ty organizace takhle krásně pracují s mladými cikány, proč jsou pořád víc ovlivněni rodinnou tradicí, jsou drzí a sprostí. Proč?! Proč ta práce není nikde vidět, tedy alespoň v Budějovicích ani v Nuslích to nevidím. Když je někde pár romů pohromadě, je lepší přejít na druhý chodník. Na dětských hřištích je to ještě markantnější. Někde je asi chyba.:-/

+8/0
19.9.2013 16:24

M95i54r87o14s94l45a58v 96P37e11t61r 1912300908911

Chudí lidé byli v každém režimu, v minulém se o něm nemluvilo. Příčina je skutečně ve štědrém sociálním systému. Zítra připravuji článek o tom, že vyřešení cikánské otázky je velmi snadné, ale bohužel málo lidí na to přistoupí.

+6/0
19.9.2013 16:23

M23i13r18o35s75l27a37v 48P82e73t62r 1222780228661

Za 24 let  600 neziskovek. Jak je možné, že situace je stále stejná? Chodí všechny děti do školy? Učí se všechny děti? Znají všechny děti hygienu? Chodí všichni cikáni do práce? Je možné, že těchto 600 neziskovek za 24 let převychovalo možná jedno promile cikánů, ale nic víc. Proč není problém s Vietnamci? Vzhledem k skutečné "efektivitě" by se měly ihned všechny tyto organizace zrušit, vůbec nic by se nezměnilo, jen by se ušetřily stamiliony ročně!!!

+13/−2
19.9.2013 15:08
Foto

T71e66r38e35z40a 92P48r23a49s68l31i28č72k73o50v75á 7792432403366

30 let boje s HIV a pořád se na něj umírá. Kondomy propíchat, osvětové letáky spálit!

+6/−5
19.9.2013 15:57

J43i87ř14í 19S64e67l15u14c39k42ý 7338789834697

U hiv je původce problému pojmenován. Má cenu proti němu bojovat, protože jednak vznikají nové metody, jak bojovat, a i ty stávající vedou k podstatnému prodloužení života. Nejsou to vyhozený prachy.

Jak vám to pasuje k cikánskému problému? Trochu blbý přirovnání bych si troufl říct,

+8/−1
19.9.2013 16:01



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.