Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jako cizák toho moc o otci Halikovi nevím, ale typ duchovního ke kterému patří znám důvěrně - americká scéna je plná nemlich takovejch. Teologicky pružní, politicky ortodoxní levice - a nejvyšší ctností je podle nich tolerance.

Jestli česká policie řídí svůj mravní kompas Desaterem, mělo by to být někde napsané. Některý občan by s tím možná měl problém - já ne. Policista co bere smilnění nebo křivou přísahu za špatnost je mi sympatický a ve výkonu jeho profese by to nemělo překážet.

Že jsou muslimské svatyně předmětem zájmu bezpečnostních složek by nemělo muslimy už překvapovat.  Používání mešity jako modlitebny, národního výboru, přednáškového sálu, sociální služby (a semtam skladiště zbraní) má své výhody, ale také nese nějaký ten risk.

2 0
možnosti

R^ Když jsem o akci psal do svého blogu, o panu Halíkovi jsem se zmínil jen okrajově s tím, že jeho nehoráznému výroku později věnuji samostatný článek. Ušetřil jste mi práci, za což děkuji :-)

1 0
možnosti

Proč má Halík potřebu lézt těm muslimům kamsi a proč se chce tak zviditelňovat? A není to hřích, být takto ješitný a lhát a cpát se do médií tímto způsobem?  A jak může být hřích pro bezvěrce  policistu to, že dělá vlastní práci? A šlo jenom o knihu? Hmm. Každopádně jste mne potěšil a přesně jste vyjádřil toto: "Pokud tak Halík činí, připomíná takového toho začínajícího právníka v USA, který obchází nemocnice a nabízí pacientům, za co všechno by mohli zažalovat doktory. Halík se zjevně rozhodl stejným způsobem nabídnout muslimům nějakou tu munici, kdyby jí náhodou sami neměli dost. " Garma GrebíčkuV

7 0
možnosti

...... já teda nevím jak Halík, ale já žádné muslimské sestry ani bratry nemám

4 0
možnosti

U pana Halíka mě vykřičníky začali naskakovat, když jednou na ČRo v přímém přenosu vpodstatě zlegitimizoval vraždu Theo van Gogha. Jako klerik obhajoval jiný klér. Klér mstivější, krutější a nebezpečnější. Čekal jsem světštější postoj. To mu nezapomenu.

7 0
možnosti

Halíkem se vůbec nezdržujte je to náboženský diletant a člověk hledající, bohužel na nesprávných místech.

2 1
možnosti
Foto

Máte tam pár chyb. Například "hřích" není slovo Boží. Pro pravého křesťana je "bratrem" či "sestrou" každá lidská bytost, bez rozdílu vyznání. Žádné "vidět stejně" tam podmínkou není. "V čase modlitby" znamená, že tu zjevně nebylo nebezpečí z prodlení (kniha byla vydána už dávno), stačilo říct: počkáme tu deset minut než se domodlíte, a pak si vás před odchodem všechny prošacujem. Proč si Halík vybral zrovna tohle? Opravdu to nechápete? Tak zkuste ještě chvíli přemejšlet. Obviňujete ho ze "srabáckého" počínání. Já si zrovna myslím, že vyslovování krajně nepopulárních názorů na podporu tolerance rozhodně srabácké není. Na rozdíl od Halíka vy tady skutečně někomu do zadku lezete (abych použil vaší terminologii), podle karmy je ovšem vidět, že nikoli nevyžádaně. Víte co, jako křesťan na sobě musíte ještě hodně pracovat, jestli chcete do nebe. :-)

0 12
možnosti
Foto

Rv;-D

(ak tu zajtra něbuděm - nahlásil ma, ako vždy)

5 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4078x
Vizionář, kontrarevolucionář, kulinář, bohoslovec, hvězdopravec a byrokrat.