Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BB

Brainwashed Bunny

31. 5. 2011 15:14
Dobře napsáno

R^ 

0 0
možnosti
P

petrpetrpetrpetr

31. 5. 2011 15:04
Hezký

Hezký názor rekreačního kuřáka. Ona je s alkoholem také sranda. Dáte si tři pivka v hospodě, pokecáte s kamarády a jdete s dobrou náladou domu. Když někdo mluví o smažkách, tak předpokládám, že nemyslí někoho, kdo si sem tam dá. Ožrala se taky neříká někomu, kdo si dá jedno pivo jednou za čas.

0 0
možnosti
M

mira7788

31. 5. 2011 14:02
ja osobne jsem pro legalizaci vsech drog

a nejen drog ale i leku a jedu a taky aby jsme mohli pouzivat jaky chceme zachodovy prkynko a kohoutky atd. atd. atd.

0 0
možnosti
P

papaya.

31. 5. 2011 21:56
Re: ja osobne jsem pro legalizaci vsech drog

;-D;-D

0 0
možnosti
MS

Mats Sundin

31. 5. 2011 13:53
:)

Muj nazor je takovy, ze legalizace ano, ale velmi tvrde postihy za distribuci mladistvym a detem a samozrejme trestat jakykoliv jiny prodej jako nezakonne obohacovani. Proste kdyz to chces prodavat, tak z toho zaplatis dan ( a to vysokou, jako je treba na benzin/chlast/cigara ) Jinak pan Kroupa by mohl psat články pro NASA o mimozemstanech, vi o nich stejne jako o drogove zavislych... A kdyz uz jsme u tech priznani: i ja kouril travu ( a stale kourivam ) a neni ze mne smazka, taky mam par pismenek pred jmenem (pokud berete "pár" doslova, tak víc než pár), platim dane a ziju slusnym zivotem. Trestne by mely byt veci, ktere ohrozuji ostatni, ne jen a pouze pachatele !

0 0
možnosti
J

Judita2

31. 5. 2011 13:35
Hezký příspěvek

- všichni jak na SŠ tak na VŠ jsme si marjánku zkusili, neznám nikoho, komu by ublížila. Hůř dopadli lidé, kteří kouří cigarety /kašel,zdrav. problémy a závislost/ a myslím si, že nejhorší je přemíra alkoholu, a toho je všude a volně k mání. Onemocnění jater, blbnutí atd. Co je horší?;-D

0 0
možnosti
AL

avlyslakecod

31. 5. 2011 14:58
Re: Hezký příspěvek

všichni ne :-)

0 0
možnosti
J

jonas3

31. 5. 2011 13:19
Paradni blog

R^

Jsem rad, ze mi pan Kroupa vysvetlil, ze jsem smazka, smrdim, jsem udesne infekcne chory a smah si kupuju podloudne na Andelu.

Akorat nevim, jak to ze jsem se dozil 36, mam ve skrini obleky, hypoteku, byt, auto, manzelku, dite na ceste a par pismen pred jmenem.

Asi jsme tomu davali malo na kolejich na frak ;-D, ikdyz zpetne hodnoceno, nektere nase hluboke intelektualni uvahy se nam pekne prodluzovaly... ;-)

0 0
možnosti
VJ

woppyce

31. 5. 2011 13:26
Re: Paradni blog

To musí být zatraceně velká skříň ;-D

0 0
možnosti
ZV

zuzana.vrzalova

31. 5. 2011 12:50
Díky

Díky za článek, paráda. Bylo by super, kdby bylo konopí alespoň částečně legalizované, pro zdravotní účely.. abychom nemuseli babičkám a lidem s RS pěstovat kytky potají nebo v malém množství a s neustálým blbým pocitem, že mě někdo práskne :-(

Zu

0 0
možnosti
JN

jenyknovak

31. 5. 2011 12:42
Tak ti nevím, Kadle...

Je mi 50, podnikám na kapitálovém trhu (mám slušně velkou firmu), začal jsem od 0, jen se svým společníkem (tomu je 35), sem tam si občas - ne pravidelně, taky zhulíme palice a nic špatného na tom nevidím. Dokonce mám nižší tlak, než normálně.Což je pozitivum, jelikož beru léky na vysoký tlak.... Beru to jako povyražení místo chlastu a cigár. Největší problém bude, že se z toho neodvádí daň státu, jako z alkoholu a prodeje tabákových výrobků. Dalším problémem asi bude, že pokud doopravdy bude mít marjánka nějaké léčebné účinky, tak farmaceutické firmy budou řvát. Stačí se podívat na návrh zákona z EU, kde sušené bylinky nebudou smět prodávat babky kořenářky, ale pouze lekárny a s doporučením od výrobce, farmaceutické fabriky...

0 0
možnosti
JT

kvjetaak

31. 5. 2011 12:25
Souhlas

Vyborne R^ vas kolega bloger me vcera v diskuzi nazval ''fetakem'', ale vas prispevek mi usnadnil praci s vysvetlovanim, jak se ve skutecnosti veci maji. Diky ;-)

0 0
možnosti
JK

jana.krcova

31. 5. 2011 12:15
..

výbornéR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4078x
Vizionář, kontrarevolucionář, kulinář, bohoslovec, hvězdopravec a byrokrat.