Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

generál Failure

14. 8. 2012 21:05
Já bral zase podobně

hudební výchovu. Zběsilá učitelka, k smrti rozčilená s toho, že může existovat dítě, které nerado zpívá, mi z hudebky dělala nejméně oblíbený předmět. Tohle spolu s tělocvikem by se klidně mohlo ze škol vyškrtnout, neb to nemá nic společného se základním vzděláním. Kdo chce sportovat a/nebo zpívat, sportuje a zpívá, kdo nechce, jen se otravuje.

4 0
možnosti
VS

Astaroth

15. 8. 2012 10:00
Re: Já bral zase podobně

To ja zpival velmi rad a nahlas. Ale zakazovali mi to. Skoda, ze jsem nezazil eru zpivani budovatelskych pisni.

0 0
možnosti
JM

Jana Ma

14. 8. 2012 20:53
Na základce hrůza, na gymplu super.

Bylo to opravdu o štěstí na tělocvikáře. Na ZŠ to spíš připomínalo vojenskou přípravku, samé pochodování a obraty - "vlevooooo v bok" etc. Na gymplu, tělocvikář - bývalý trenér 1.ligy volejbalu, nádhera. My, co jsme chtěli hrát volejbal, hráli jsme ho i sním takřka celé čtyři roky, ostatní dělali, co bavilo je. A za tu dobu jsme se fakt naučili hodně, hráli meziškolní ligu, jednou dokonce 24-hodinovku ve volejbalu. Krásná léta.

Promiňte stárnoucí postavě trochu té nostalgie, fňuk. ;-( :-)

3 0
možnosti
MM

sama_pozitiva

14. 8. 2012 20:41
Tělocvičenstva vzor.

Jako štramák ze staré školy mohu upřímě říct, tělocvik je na houby. Ke sportu mě nikdy nedovedl, a ani nemohl. Stejně jako děcka a děcka mých děcek, získali by mohly díky tělocviku získat až odpor je sportu, a to právě jen díky tělocviku Za prvé je naprosto nesmyslné si myslet, že 4 nebo 5 hodin týdně někoho k něčemu dokopou, ale navíc to stoí spoustupněze. Myslím, že tělocvikáře by se dalo ze školství úplně vyškrtnout, a nic, ale vůbec nic by se nestalo.

4 0
možnosti
MM

sama_pozitiva

14. 8. 2012 20:55
Re: Tělocvičenstva vzor.

Oprava: Stejně jako děcka a děcka mých děcek, mohly díky tělocviku získat až odpor ke sportu, a to právě jen díky tělocvik.

2 0
možnosti
M

medvediceCDN

14. 8. 2012 20:19
...

A to já jsem tělocvik milovala;-)

1 0
možnosti
XYJJB

Xaver Yaltanski je jasný buržoa

14. 8. 2012 20:04
Jo,

taky jsem se navymýšlel něco exotických chorob a vnitřních zranění, abych unikl tomu pošukovi s píšťalkou a v teplákách s gumkou pod patu R^

2 0
možnosti
HP

Lexamila Prozacová

14. 8. 2012 20:20
Re: Jo,

kdo si psal omluvenky a falsoval podpis rodicu, at zvedne rukuR^

1 0
možnosti
HZŽ

Honza ze Žižkova

14. 8. 2012 19:19
Souhlas

Z tělocviku jsem měl za dvě a první výkonnostní. Na gymplu. Na vysoký jsem chodil s dřevákama a jezdil na akademický mistrovství.

Prostě každý je jiný. Pro mne je 100m středně dlouhá trať a chtěli po mně přespoláky.

3 0
možnosti
JM

Jana Ma

14. 8. 2012 20:59
Re: Souhlas

Znám. Pro mě je stovka skoro vytrvalostní běh, ačkoli jsem býval aktivním sportovcem. Ale běhat, tedy, to ne.

1 0
možnosti
BJ

Blána Jestřábová

14. 8. 2012 19:11
.

Já měla hroznýho fyzikáře. Brácha hroznou matikářku. Ségra češtinářku. Tak to zrušíme, co říkáš? Že je někdo neschopnej dřevák neznamená, že tělák není důležitý. Já chápu, že taková výuka religionistiky s cigárem v koutku je ta pravá věda.

Vidím to často, že mladý člověk není schopen udělat kotrmelec vzad, udělat 2-3 kotrmelce vpřed a poté vstát a rovně odejít, nedej bože udělat hvězdu. Potírat chlast, cigára, zahálku jak jen to jde a podporovat pohyb !!

Tobě Rv

1 0
možnosti
HP

Lexamila Prozacová

14. 8. 2012 20:00
Re: .

To ale prece neni o tom rusit neco, ale o tom udelat to prijemnejsi a pristupnejsi a telocvik by mel slouzit spis jen k tomu protahnout se behem sezeni ve skole, zaroven by vsak mely u telocvicen byt sprchy a hodina by mela trvat dele, aby se zaci mohli v klidu prevlect a umyt a vratit se do skoly

5 0
možnosti
D

deexict

14. 8. 2012 18:59
Skvely clanek

Musím říct, že po dlouhé době čtu vynikající článek. Autor s humorem líčí své útrapy jakožto ,,dřevního inženýra" a já mu opravdu rozumím. A to dokonce i přes to, že jsem chodil na sportovní základní školu a byl jedním z nejlepších. Ke sportu mne vedli už od mala a já ho mám rád dodnes. Vyhrával jsem všemožné soutěže, zkoušel každý sport. Měl jsem štěstí, že na co jsem šáhl to mi šlo. Bohužel na střední sem poznal mnoho tělocvikářů kteří snad se sportem nemohli mít ani nic společného. Absolutní neznalost pravidel jakéhokoli sportu, nucení provádění jejich zvrácených gymnastických sestav které s gymnastikou nemají nic společného, excesy jako 10 km běhy bez protáhnutí a zahřátí, úmorné, stále se opakující dvouhodinovky trávené něčím co podle pedagoga měl být basketbal.

3 0
možnosti
EK

Evelina Keletiova

14. 8. 2012 21:48
Re: Skvely clanek

pan Hrebicek pise vyborne, jen jednou jsem nesouhlasila s tim co napsal a to bylo hodnoceni Temneho Rytire:-)

1 0
možnosti
PH

petrph

14. 8. 2012 18:50
ono je to vůbec o smyslu školy a vzdělání

V podstatě, každý - zdůrazňují každý vyučovací předmět ve škole by měl být vyučován tím způsobem, že vyučující napřed látku žákům dostatečně názorně vysvětlí aby jí všichni žáci mohli pochopit a naučit se, pak jí s nimi určitou dobu opakuje a procvičuje-a až pak jí zkouší.

Čili, úplně stejným způsobem by tedy měl být učen i ten tělocvik. Učitel tělocviku napřed podrobně předvede, pak procvičuje-a i během toho procvičování musí počítat s tím že někteří "látku" ještě neumí.  Křičet na ně a posmívat se jim že to nezvládnou, to nemá logiku-od toho je právě ten učitel aby je to trpělivě naučil.

A nebo je snad tělocvik nějaký "vyjímečný předmět", kde se předpokládá samosebů že žáci už mají umět rychle běhat skakat, dělat výmyky na hrazdě..a když to už předem sami od sebe neumí, tak je to jejich chyba???

4 0
možnosti
HZŽ

Honza ze Žižkova

14. 8. 2012 20:39
Re: ono je to vůbec o smyslu školy a vzdělání

Já si pamatuji jednoho Pana trenéra. Bylo mu kolem sedmdesáti. Rozcvičky vedl zásadně povely zprostřed tělocvičny. Jednou po nás chtěl pověsti na ribstole a přednožit. Byv dotázán, co že to chce, zavěsil se na ribstole a předvedl sérii asi deseti vzorných cviků.

Schody bral po dvou.

1 0
možnosti
VK

vitkovar10

14. 8. 2012 18:46
taky si myslím

že je tělocvik pro spoustu lidí strašně stresující.Pro mě aspoň byl a hodně.Jak na základce tak i na střední.Každýmu se to nelíbí,když člověku,co na to není se směje celá třída.Tělocvik mě nebavil.Ale za to každý týden chodím 3-4 do posilovny.Takže si myslím že rozhodně neplatí rovnice nemehlo v tělocviku=tlustoprd a lenoch!!!!!!!!

3 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4078x
Vizionář, kontrarevolucionář, kulinář, bohoslovec, hvězdopravec a byrokrat.