Děkujeme za pochopení.
generál Failure
Já bral zase podobně
hudební výchovu. Zběsilá učitelka, k smrti rozčilená s toho, že může existovat dítě, které nerado zpívá, mi z hudebky dělala nejméně oblíbený předmět. Tohle spolu s tělocvikem by se klidně mohlo ze škol vyškrtnout, neb to nemá nic společného se základním vzděláním. Kdo chce sportovat a/nebo zpívat, sportuje a zpívá, kdo nechce, jen se otravuje.
Astaroth
Re: Já bral zase podobně
To ja zpival velmi rad a nahlas. Ale zakazovali mi to. Skoda, ze jsem nezazil eru zpivani budovatelskych pisni.
Jana Ma
Na základce hrůza, na gymplu super.
Bylo to opravdu o štěstí na tělocvikáře. Na ZŠ to spíš připomínalo vojenskou přípravku, samé pochodování a obraty - "vlevooooo v bok" etc. Na gymplu, tělocvikář - bývalý trenér 1.ligy volejbalu, nádhera. My, co jsme chtěli hrát volejbal, hráli jsme ho i sním takřka celé čtyři roky, ostatní dělali, co bavilo je. A za tu dobu jsme se fakt naučili hodně, hráli meziškolní ligu, jednou dokonce 24-hodinovku ve volejbalu. Krásná léta.
Promiňte stárnoucí postavě trochu té nostalgie, fňuk.
sama_pozitiva
Tělocvičenstva vzor.
Jako štramák ze staré školy mohu upřímě říct, tělocvik je na houby. Ke sportu mě nikdy nedovedl, a ani nemohl. Stejně jako děcka a děcka mých děcek, získali by mohly díky tělocviku získat až odpor je sportu, a to právě jen díky tělocviku Za prvé je naprosto nesmyslné si myslet, že 4 nebo 5 hodin týdně někoho k něčemu dokopou, ale navíc to stoí spoustupněze. Myslím, že tělocvikáře by se dalo ze školství úplně vyškrtnout, a nic, ale vůbec nic by se nestalo.
sama_pozitiva
Re: Tělocvičenstva vzor.
Oprava: Stejně jako děcka a děcka mých děcek, mohly díky tělocviku získat až odpor ke sportu, a to právě jen díky tělocvik.
Xaver Yaltanski je jasný buržoa
Jo,
taky jsem se navymýšlel něco exotických chorob a vnitřních zranění, abych unikl tomu pošukovi s píšťalkou a v teplákách s gumkou pod patu
Lexamila Prozacová
Re: Jo,
kdo si psal omluvenky a falsoval podpis rodicu, at zvedne ruku
Honza ze Žižkova
Souhlas
Z tělocviku jsem měl za dvě a první výkonnostní. Na gymplu. Na vysoký jsem chodil s dřevákama a jezdil na akademický mistrovství.
Prostě každý je jiný. Pro mne je 100m středně dlouhá trať a chtěli po mně přespoláky.
Jana Ma
Re: Souhlas
Znám. Pro mě je stovka skoro vytrvalostní běh, ačkoli jsem býval aktivním sportovcem. Ale běhat, tedy, to ne.
Blána Jestřábová
.
Já měla hroznýho fyzikáře. Brácha hroznou matikářku. Ségra češtinářku. Tak to zrušíme, co říkáš? Že je někdo neschopnej dřevák neznamená, že tělák není důležitý. Já chápu, že taková výuka religionistiky s cigárem v koutku je ta pravá věda.
Vidím to často, že mladý člověk není schopen udělat kotrmelec vzad, udělat 2-3 kotrmelce vpřed a poté vstát a rovně odejít, nedej bože udělat hvězdu. Potírat chlast, cigára, zahálku jak jen to jde a podporovat pohyb
Tobě
Lexamila Prozacová
Re: .
To ale prece neni o tom rusit neco, ale o tom udelat to prijemnejsi a pristupnejsi a telocvik by mel slouzit spis jen k tomu protahnout se behem sezeni ve skole, zaroven by vsak mely u telocvicen byt sprchy a hodina by mela trvat dele, aby se zaci mohli v klidu prevlect a umyt a vratit se do skoly
deexict
Skvely clanek
Musím říct, že po dlouhé době čtu vynikající článek. Autor s humorem líčí své útrapy jakožto ,,dřevního inženýra" a já mu opravdu rozumím. A to dokonce i přes to, že jsem chodil na sportovní základní školu a byl jedním z nejlepších. Ke sportu mne vedli už od mala a já ho mám rád dodnes. Vyhrával jsem všemožné soutěže, zkoušel každý sport. Měl jsem štěstí, že na co jsem šáhl to mi šlo. Bohužel na střední sem poznal mnoho tělocvikářů kteří snad se sportem nemohli mít ani nic společného. Absolutní neznalost pravidel jakéhokoli sportu, nucení provádění jejich zvrácených gymnastických sestav které s gymnastikou nemají nic společného, excesy jako 10 km běhy bez protáhnutí a zahřátí, úmorné, stále se opakující dvouhodinovky trávené něčím co podle pedagoga měl být basketbal.
Evelina Keletiova
Re: Skvely clanek
pan Hrebicek pise vyborne, jen jednou jsem nesouhlasila s tim co napsal a to bylo hodnoceni Temneho Rytire
petrph
ono je to vůbec o smyslu školy a vzdělání
V podstatě, každý - zdůrazňují každý vyučovací předmět ve škole by měl být vyučován tím způsobem, že vyučující napřed látku žákům dostatečně názorně vysvětlí aby jí všichni žáci mohli pochopit a naučit se, pak jí s nimi určitou dobu opakuje a procvičuje-a až pak jí zkouší.
Čili, úplně stejným způsobem by tedy měl být učen i ten tělocvik. Učitel tělocviku napřed podrobně předvede, pak procvičuje-a i během toho procvičování musí počítat s tím že někteří "látku" ještě neumí. Křičet na ně a posmívat se jim že to nezvládnou, to nemá logiku-od toho je právě ten učitel aby je to trpělivě naučil.
A nebo je snad tělocvik nějaký "vyjímečný předmět", kde se předpokládá samosebů že žáci už mají umět rychle běhat skakat, dělat výmyky na hrazdě..a když to už předem sami od sebe neumí, tak je to jejich chyba???
Honza ze Žižkova
Re: ono je to vůbec o smyslu školy a vzdělání
Já si pamatuji jednoho Pana trenéra. Bylo mu kolem sedmdesáti. Rozcvičky vedl zásadně povely zprostřed tělocvičny. Jednou po nás chtěl pověsti na ribstole a přednožit. Byv dotázán, co že to chce, zavěsil se na ribstole a předvedl sérii asi deseti vzorných cviků.
Schody bral po dvou.
vitkovar10
taky si myslím
že je tělocvik pro spoustu lidí strašně stresující.Pro mě aspoň byl a hodně.Jak na základce tak i na střední.Každýmu se to nelíbí,když člověku,co na to není se směje celá třída.Tělocvik mě nebavil.Ale za to každý týden chodím 3-4 do posilovny.Takže si myslím že rozhodně neplatí rovnice nemehlo v tělocviku=tlustoprd a lenoch
- Počet článků 137
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4078x