Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ ta trojice je opravdu dobrá....ještě chybí Bobo a její trafikantství a přerod neúspěšné europoslankyně do bojovnice proti zlé EU (taky by mě naštvalo, že jsem znovu neobhájil tak pěkně placené místo);-D pak Dlouhý, který lehce topně naolejoval kolečka českého průmyslu, až se z něho nečekaně stal "magnát"....objevuje se v politice po 10 letech (promlčecí doba případného postihu s tím samozřejmě nesouvisí ani zbla);-)

11 0
možnosti
MK

Jéjej Vladimíre, to jste mi neměl dělat s tou Bobo. Jen zmínka o ní u mě vyvolává zvýšený krevní tlak, arytmii srdce apod. ;-(

6 0
možnosti
MH

Karma. Teším se na hodnocení voličů dalších kandidátů.

5 0
možnosti
IN

I96v33a39n 20N22o96v14á27k

12. 11. 2012 12:20

Fischera nemusím, ale ta nenávist vůči touze po slušném člověku mi připadá vtipná. TGP byl slušný člověk, Beneš také a konec konců i jedna z nejtragičtějších postav našich dějin jako Hácha. Gottwald už ne, to byl panečku rázný a drsný politik. 

Je to opravdu tak strašné, když někdo neuráží, vystupuje řádně atd.? Jinak je legrační nastrčení Špidly, ze kterého pravice dělala nové vtělení Lenina mezi politiky bez názoru. Ale kdo chce psa bít, přece neurážel a mluvil slušně, navíc vypadal úřednicky, tak to musel být špatný člověk a nemít názor. Kdo má názor, uráží.

4 2
možnosti
IN

I32v32a60n 37N63o12v50á62k

12. 11. 2012 12:21

TGM samozřejmě

0 0
možnosti
KS

Naštěstí má prezident málo pravomocí a ten další nebude mít skoro žádné.

1 0
možnosti
MK

Mě nezaujmul ani jeden z kandidátů. Ať už z výše uvedených důvodů, nebo pro jejich nečitelnost. Vlastně ani nevím, zda mi vyhovuje systém , kde sice prezidenta budou volit občané, ale ten bude mít asi tolik pravomocí jako Betynka Druhá v UK.

1 0
možnosti
ZS

Výstižné. Bude pokračování?

4 0
možnosti
IH

I47r98e33n50a 65H33r37u10b98á

12. 11. 2012 11:01

Táňa Fišerová je naprosto mimo.A nelze se tomu divit,nikdy vlastně pořádně nepracovala a nic nevytvářela.Teď mě dáte co proto,že se starala o těžce postiženého syna, ano vím to.Jenže péče o postižené dítě ještě neznamená,že musím pečovateli tleskat i když vypuští z úst nesmysly.Kdyby se její strana dostala k moci,ve jménu sluníček poteče krev.

8 1
možnosti
Foto

Tánička mi taky pěkně dala...když jsem přečetl rozhovor, v kterém sdělovala, jaká dobra nám hodlá naložit na talíř...šel jsem se raději projít, abych tolik štěstí vydýchal.;-D

4 0
možnosti
SB

A ještě bych přidal jednu věc: Pan Franz je pr mne nepřijatelný tím, co nechal ze sebe udělat (určitě víte, na co narážím). Podle mého názoru to byla snaha odlišovat se od davu, jakási výstřednost. Avšak politika by měla být každodenní mravenčí práce založená na jiných věcech, než je teatrálnost. Kdybych měl jistotu, že ta teatrálnost ho už přešla, tak bych ho třeba i volil. Sice ta pravděpodobnost, že bych mu dal hlas, by byla malá (přeci jen si ho neumím představit jako reprezentanta státu při setkání se zahraničními politiky), ale vyloučené by to nebylo. Ale do duše mu nevidím, nevím, zda už ho ta infantilita a výstřednost přešla, on sám se o tom ani slovem nezmínil, a tak ta pravděpodobnost není malá, nýbrž nulová. Stačilo by říci "udělal jsem v mládí hloupost, teď už bych to neudělal", a z nulové pravděpodobnosti by to vzrostlo na malou. Ale tohle nikdy neřekl, a tak to zůstává na nule.

5 4
možnosti
SB

Skvělá formulace ve všech třech případech. Především pokud jde o pana Fischera a o paní Fischerovou.

6 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4078x
Vizionář, kontrarevolucionář, kulinář, bohoslovec, hvězdopravec a byrokrat.