Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TM

Vážení kuřáci, normální je nekouřit! Můžete si diskutovat, jak chcete, za pár let tady ten plošný zákaz kouření stejně bude. I když budeme asi poslední v Evropě, kdo ho bude mít. Možná ještě s Rumunskem a Ukrajinou:-). A žádná hospoda rozhodně nezkrachuje a jestli ano, rozhodně ne proto, že by jí "zničil" zákaz kouření.

9 10
možnosti
JP

jste ochoten to nezkrachovani majitelum hospod garantovat tak nejak smluvne ? ja jenom, ze se dobre rozhoduje o cizim, dokud clovek za dusledky takoveho rozhodnuti nenese zadnou zodpovednost ...

7 1
možnosti
IF

Když pominu tu velmi trapnou propagandistickou formu, tak je zde pořád ještě fakt, že jste evidentně vůbec nepochopil, že ten problém není v kouření či nekouření ... budete stejně nadšený až v hospodách plošně zakážou i alkohol? A tučná jídla? Nebo veškeré maso? Nebo cokoli jiného, co chutná zrovna Vám?

6 3
možnosti
TH

Jsem nekuřák (když nepočítám párkrát do roka dýmku). A už si nedokážu představit, že bych si vychutnal dobré jídlo v prostředí, kde by  bylo zakoušeno. Ale do krve se budu bít za právo provozovatelů restaurací určovat, zda se v JEJICH podniku bude či nebude kouřit. A všichni, kdo provozovatelům chtějí toto právo vzít jsou zloději a patří do kriminálu nebo by měli dostat na budku. Restaurace jsou soukromé prostory a nikdo jiný, než majitel/provozovatel nemá právo určovat pravidla takového podniku.

14 5
možnosti
MP

Provozovatel o tom raději nerozhoduje ani teď (to je ta slavná cedulka kouření povoleno), nechává to na hostech ať se dohodnou mezi sebou;-) O tom, jak se dá s kuřáky dohodnout, nejlépe vypovídá nejen tento článek a diskuze pod ním:-P

8 6
možnosti
JL

Je to moc dlouhé..

Militantní nekuřáci, které osobně znám a když s nimi sedím, nekouřím ani v části hospody pro kuřáky, protože jinak je s nima zábava, pocházejí ve velké většině z řad militantních katolícistů©Já.. Tuto souvislost nechápu, jen jsem ji zaznamenal..

Majkl Díí©Já.. V příštím FŠELIDOVÉM hlasování - volbě presidenta - budou mezi sebou v posledním kole soupeřit o přízeň českých voličů MD a Evašek©Já, nic jiného si, jako národ, bohužel, nezasloužíme..

0 3
možnosti

Fakt je, že v tý čtvrtý cenový to nebude vonět ani když se tam zakáže kouřit.

3 0
možnosti
OM

Tak za prvý je potřeba si uvědomit že "normální" je ten kdo nekouří a ne ten kdo kouří. Nechápu proč by mělo bejt všechno na světě přizpůsobený určitý skupině která kouří.

Taky mi samozřejmě vadí jíst v zahulený hospodě a vůbec tam bejt ale člověku nic jinýho nezbyde když se na nekuřáka v tomhle státě kouká jako na exota a někoho kdo je divnej. Stát by měl dělat předevšim všechno pro to aby kuřáctví a alkoholismus vymýtil. Se současnou generací už to nepujde, to jsou ztracenci ale děti by si na to zvykat neměly. Je to hrozný vidět malý děti jak ve třinácti letech maj cígo v hubě.

7 15
možnosti
Foto

na mě jako ma nekuřáka nikdo jako na exota v hospodě nekouká....jestli na vás jo, hledal bych to uvnitř vlastního soma, ne v okolí;-D

17 2
možnosti

No, militantní kuřáci, ruku na srdce - stejně jako nám nekuřákům (zvláště tedy na těch vesnicích) nezbývá nic jiného, než do těch kuřáckých hospod holt chodit, když se chceme sejít s kamarády, tak jsem si naprosto jistá, že pokud by se kouření v hospodách plošně zakázalo, rozhodně by ty podniky nezkrachovaly - jednoduše proto, že by ti kuřáci do nich nepřestali chodit (rozhodně drtivá většina), jen by byli najednou na druhé straně barikády oni a oni by se dle návrhu autora blogu mohli svobodně rozhodnout, jestli si s kamarády na pivko zajdou (a párkrát si během večera odskočí ven na cigárko) a nebo budou sedět doma. To už zas tak v pohodě nezní, což, pane Hřebíčku? :-)

8 13
možnosti
Foto

jsem všema 10 pro, ale ne zákonem....hlasujte peněženkou při útratě;-) pokud z vás bude málo....nemáte právo měnit pravidla (sám jsem nekuřák...ať předejdu odpovědi o sobectví);-)

13 2
možnosti
OK

O56l30d35a 57K45u88c11z22a

2. 6. 2013 21:06

Prosím, ať si každý kuřák zkusí přestat a hlavně neobtěžovat okolí. Zjistí, že je to těžké, skoro to nejde. Když jsem přestal kouřit, musel jsem přestat chodit do hospody, parfemovaný cigaretový kouř je přímo konstruován, aby kuřák dostal chuť na cigaretu. Největší ponaučení při mém odvykání byla cesta vlakem v kuřáckém kupé. Cigarety jsem neměl a jedině v k.k. bylo volno. "Nějak to přežuju, hlavně, že si sednu", ale mezi kuřáky nastalo kolečko. Jeden si zapálil, druhý se začal ošívat a pohrávat si s krabičkou, pak to nevydržel a zapálil si taky. Odpalovali jednu od druhé. Ani na chvilku nebyl klid. Furt museli čoudit. Dostal jsem šílenou chuť na cigáro, musel jsem z kupé vypadnout. Stal se ze mne fanatický nekuřák. Hadry co se měl na sobě smrděly tím kouřem už začal jsem ten kuřácký puch cítit, měl jsem to odvykání pomalu za sebou a po tomhle jsem byl definitivně rozhodnut.

5 2
možnosti
IF

Nesouhlasím - když jsem přestal kouřit poprvé, tak to bylo z minuty na minutu. Prostě jsem se rozhodl. První tři dny byly hodně nepříjemné (ledový pot, nervozita a roztěkanost), ale pak jsem už neměl žádný problém a to ani mezi kuřáky v hospodě a s alkoholem. Po pěti letech jsem se rozváděl a paradoxně mne v tu dobu zpět ke kouření vrátil nekuřák, který kouřil jen když se napil :-/

Nyní už zase nekouřím (hlavně kvůli smradu a financím), ale nebráním se elektronice a jednou za čtvrt až půl roku si s chutí nacpu dýmku ... ale pořád mi u ostatních kouř z cigaret nijak nevadí.

4 2
možnosti

Jsem pro více nekuřáckých restaurací,aby nám v těch kuřáckých mohli šťouralové akorát políbit...jenže ono je to stejně nepřejde a budou rejpat a rejpat.Až jednou na to zbytečný rejpání pojdou...

5 3
možnosti
MS

Pokud by jste informoval kompletně o kladech a záporech kouření, zjistil by jste, že nekuřáci pojdou mnohem dříve.

3 2
možnosti
EK

a přidám bonbonek z kuřácké hospody: tuhle jsme tam přišli, celá parta, povětšinou nekuřáci nebo příležitostní kuřáci, nezávislí na nikotinu. Zapálili jsme si pěkné, velké, tlusté, voňavé doutníky a za chvíli k nám ke stolu málem netrefili ani pinglové a na hustotu dýmu si začali stěžovat KUŘÁCI kolem. Příští rok jsme tam dorazili znova a co nevidíme na zdi? cedulku "zákaz kouření doutníků". V kuřácké hospodě ;-D. tak se těším, až se to kuřáctví začne kastovat na (sympatické a v zásadě voňavé) kuřáky dýmek. velkorysé a hrdé kuřáky doutníků a pak na ten póvl, co cucá modré LM-ka ;-D

6 2
možnosti
IF

R^ Když jsem dřív někdy vzal do pivnice dýmku, také se na ni dívali s nedůvěrou, ale když zjistili, že ten tabák krásně voní, tak mne občas i přesvědčovali, ať ji beru častěji ...

5 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4078x
Vizionář, kontrarevolucionář, kulinář, bohoslovec, hvězdopravec a byrokrat.