Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Mluvíte mi z duše. Jsem moc ráda, že dcera i snacha jsou normální. Je fakt, že cukru bílému rafinovanému neholduji taky, mám ráda kuskus,mrkvový perkelt.celerové hranolky a jiné,dle mého manžela nechutnosti,ale za gumídky vnoučatům mě nikdo nekamenuje. Babička je přece od toho,aby rozmazlovala, třeba makovýma buchtama,že jo. Zatím nevím,jak dopadnu,když vnouče dostane na zadek nebo přes ručičku. :-) Na stará kolena mi přestává chutnat vepřové, kuřata z obchodu mi smrdí,ale našla jsem zalíbení v jehněčím,hovězím, v divočině.

3 0
možnosti
LV

Kde máte fejsko? hned Vám ho lajknu! :-)

1 0
možnosti
JM
  • Počet článků 137
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4078x
Vizionář, kontrarevolucionář, kulinář, bohoslovec, hvězdopravec a byrokrat.