Diskuse

Alternativci (o tom, že se máme až moc dobře)

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdyby šlo jen o vegetariány či o biomatky. Problém je, že množství lidí, kteří chtějí druhým vnucovat svůj pohled a způsob života čím dál víc narůstá.

0 0
možnosti
Foto

Dost mě zamrzela ta nenávist v textu a přesně ten dogmatismus a netolerance, o které píšete. Já si myslí, že když má někdo nějaké vlastní přesvědčení, např. že je vegetarián, nebo nejí cukr, tak na to má právo. Proč takové lidi urážet? Podle mě není vždycky nejlepší ta nejjednodušší cesta...

0 0
možnosti

P22e93t96r 68P75e75t94r94o19v

2. 10. 2013 11:10

Asi jsme každý četli jiný text. Nemám mandát k tomu, abych zde vykládal autorovy myšlenky, přesto si dovolím nesouhlasit. Dogmatismu a netoleranci v tomto blogu skutečně nenalézám. Podobně jako p. Hřebíček znám celou řadu veganů, frutariánů, výchovných diskutérů a jim podobných (pro zjednodušení altenativců). Většina z nich nemá potřebu své "evangelium" hlásat ohněm a mečem. Tak činí jen hrstka z nich, ovšem o to urputněji. O tom byl, dle mého soudu, páně Hřebíčkův text.

2 0
možnosti
Foto

Alterativa?? To, co popisujete mi přijde spíš jako když...se někdo, kdo úplně neuvažuje chytne nějakého alternativního směru a jede. Alternativita by se taky dala definovat jako něco, co se prostě neslučuje s hlavními proudy společnosti. Cokoliv. Může to ale korespondovat s tím konkrétním člověkem. Prostě je mu tak líp. Nemusí nutně vnucovat svůj způsob života ostatním. Na druhou stranu každý "alternativec" čelí do určité míry společenskému tlaku, aby žil tak, jak je to "normální". No jo, jenže to by pak třeba nebyl on:-)

0 0
možnosti
Foto

To ale blábol z opačné strany: všichni  alternativci  jsou  fanatici a  blablablaRv

0 1
možnosti
Foto

Co takhle přečíst si poslední větu z blogu, která shrnuje podstatnou myšlenku blogu: "Nemám rád tu jejich sortu, která mi v jednom kuse vztekle mává před očima nějakýma osvětovýma letáčkama."

Když to řeknu za sebe a hodně zjednodušeně ... žít a nechat žít :)

4 0
možnosti

M59i29l60a34n 10R79a19d51e48k

1. 10. 2013 18:51

R^R^R^ tak nejak. A spoustu jinych veci, treba homosexualove, nikomu dnes nevadi, nikdo je nepronasleduje, tak se musi zase neco vymyslet aby lidem zahorkli, atd. Pravda je ta ze lidstvo neni stavene na to aby zilo bezstarostne, to je proti prirode. Tak se ty starosti vyrobi.

0 0
možnosti

Víte, s vámi je to těžké, pane kolego. Píšete dobře, mluvíte mi z duše, tak o čem mám s vámi v diskusi, sakra, diskutovat? Takže jen - R^

4 0
možnosti
Foto

No parádní! Velice dobře se to četlo, od začátku do konce.R^

3 0
možnosti

P18e28t63r 42P42e11t14r96o41v

1. 10. 2013 17:19

Napsáno chytře, vtipně, s nadhledem. Uvedené, obávám se, řada "biomatek" zcela postrádá.

3 0
možnosti

Moderní člověk odmítl náboženství ve jménu vědeckosti a svobody. A vymyslel si alternativní životní způsoby, které se snaží vnucovat druhým vehemntněji než jehovista bibli.

Měl jsem přítele, který s ženou emigroval. Pak jsme si jen poslílali na vánoce pohled. V r. 1990 přijeli. Shledání bylo radostné až do okamžiku, kdy zjistili, že máme v ledničce salám. Nastalo zděšení, jak je to nezdravé a nekonečné přednášky o zdravé výživě, vegetariánství, joze...atd. Vrcholem bylo zdůvodnění, že jim to zajistí dožít se v plné svěžesti nejméně 90 let. A ještě jedna věc značně narušovala naše shledání: soustvně se sekali jazykem. Bylo to velmi nepříjemné, narušovalo to každý rozhovor, ať byl na jakékoliv téma. Za rok jsem jel s kolegou na služební cestu a ocitli jsme se v hotelu nedaleko jejich bydliště. Zatelefonoval jsem. "Přijď nás navštívit." řeli mi. - "Jsem tady s kolegou." namítal jsem. -  "Přijďte oba!" Myslel jsem, že před zcela cizím člověkem si budou dávat pozor. Nikoliv, sekali se jazykem stále. Skočím na závěr. Dopadlo to tak, jak to dopadnout asi muselo. Za několik let šli od sebe. Kontakt jsem udržovla pouze s ním až do doby, kdy ve věku 66 let vážně onemocněl, psychicky se zhroutil a po třetí operaci už nebyl schopen komunikace.

2 0
možnosti

Včera běžel další díl Soudní Síně, tentokrát s názvem Nechutné kojení. Pomiňme, že tyto programy jsou více hrané, než dokumenty, nicméně základ byl jasný. Kojící madam už ani nezastrkovala prs a chodila s ním v práci takto odhalena, berouc si sebou dítě do práce  a razíc teorii, že by si mělo mít dítě s čím hrát, případně se nadlábnout, jak uzná za vhodné. Nejnovější a nejpokrokovější metoda. Poutala pozornost, a o to jí šlo, a plamenně se bila za právo matek kojit...,ovšem zaměstnavatel, to viděl trochu jinak, takže skončili u soudu.....

1 0
možnosti