Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

pafffka.obet.kroupova.bonzovani

11. 3. 2011 10:01
Skvělé! Přesné! :))))))

Dovolím si přidat také jednu smrtící větu, která, ač zdánlivě nevinná, má rovněž u muže za důsledek soustředěné zírání do jednoho místa, kontrolu dechu a bělající klouby prstů zarytých do dlaní.

Chystáte si svačinku. Krájíte chleba či pečivo, mažete máslem, možná lehce hořčicí, z balíčků vytažených z ledničky vybíráte dobroty - na každý krajíc pěkně plátek šunky, kolečko suchého salámu, plátek sýra, rajče, lehce osolit a opepřit.......Pochopitelně jste se jako správný gentleman hned na začátku zeptal své milované, zda-li si dá také. Prý nedá. Výborně. Namažete si své tři krajíce, zabalíte šunku, zabalíte plátkový sýr (za osychání nedokonale zabaleného sýru v ledničce bych vraždil !!!!), zabalíte suchý salám, zabalíte máslo, zavřete oba kelímky s hořčicí, vše schováte zpět do ledničky, dáte na místo solničku a pepřenku, uklidíte drobky z kuchyňské linky a setřete ubrouskem kapky šťávy z rajčete. 

Už asi tušíte. Ano.

"Anebo jo, namaž mi taky krajíc...." 

0 0
možnosti
DM

Aretta

11. 3. 2011 10:17
Re: Skvělé! Přesné! :))))))

;-D;-D

Aha, ale tohle znám....

Ale umím přesvědčivě nabídnout pokání, odprošení, sypání popele nad svou zpozdilostí:-))

Většinou je mi blahosklonně odpuštěno a i žvance se mi dostane;-)

0 0
možnosti
L

lajika

11. 3. 2011 9:17
Tak já to celý pečlivě pročetla

a chystala jsem se, jak vám budu na konci oponovat. Protože já - nepivař - si pivo k obědu neotevřu. Můj muž ano. A vždycky ponoukne "jestli chceš, napij se ode mně", což odporuje teorii o nedělitelnosti piva. Ale závěr vašeho rozboru mě poučil - to naopak vaši teorii jen a jen potvrzuje, dokazuje to pouze, že můj muž má lepší strategii než většina ostatních dobře věda, že pokud odmítnu, je za vodou, pokud se napiju, tak pravděpodobně taky - preventivní dobrovolnou úlitbou minimalizuje riziko "manželčiny vlastní sklenice".

Takže asi máte recht.

Ostatně - netýká se to jen piva. Nejsem žádnej lakomec a rozdělím se ráda téměř o cokoliv, ale v okamžiku, kdy někdo se slovy "můžu ochutnat" sáhne do mého talíře dřív, než stihnu zapojit okruh "civilizace", riskuje moji vidličku ve hřbetu ruky. Instinkt je rychlejší než výchova. Takže kdybyste mě někdy viděli jíst a kdybyste chtěli ochutnat, zeptejte se a VYČKEJTE ODPOVĚDI. Pak je civilizace zprovozněna a já už nekousnu. Pravděpodobně.

0 0
možnosti
J

Judita2

11. 3. 2011 9:05
Mám návrh -

přinést na stůl piva 2 - já si dám tu svou sklenku a choť může dopít ještě zbytek ode mne, to jde, ne?;-D Vím o čem mluvím, párkrát jsem rovněž chlapovi odlila a hodil na mě takový kukuč, jako šelma před skokem na kořist. R^R^ 

0 0
možnosti
  • Počet článků 137
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4078x
Vizionář, kontrarevolucionář, kulinář, bohoslovec, hvězdopravec a byrokrat.